KudoZ home » English to Serbian » Medical (general)

flight of ideas

Serbian translation: bujica ideja ( ili misli )


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flight of ideas
Serbian translation:bujica ideja ( ili misli )
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

18:59 Feb 22, 2009
English to Serbian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: flight of ideas
izraz iz upitnika o maniji
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
bujica ideja ( ili misli )
Explanation:
Kod manije dolazi do poremećaja misli (javlja se bujica ideja), afekta (stalno povišeno raspoloženje, sreća, uzbuđenje) i motorike. ...

http://www.medicina.hr/rjecnik/m-pojam.htm

http://forum.narkomanija.ba/viewtopic.php?f=19&t=920
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala svima na pomoci.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8bujica ideja ( ili misli )
Lingua 5B
5nalet misli
Cedomir Pusica
3ubzano razmišljanje
Natasa Djurovic


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
bujica ideja ( ili misli )


Explanation:
Kod manije dolazi do poremećaja misli (javlja se bujica ideja), afekta (stalno povišeno raspoloženje, sreća, uzbuđenje) i motorike. ...

http://www.medicina.hr/rjecnik/m-pojam.htm

http://forum.narkomanija.ba/viewtopic.php?f=19&t=920

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima na pomoci.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bojanstven
41 mins

agree  Kornelija Halkic
1 hr

agree  Dinap
1 hr

agree  Kristina Kolic
2 hrs

agree  Tamara Sinobad
17 hrs

agree  Marija Jankovic
18 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day6 hrs

agree  CroAnglo
42 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ubzano razmišljanje


Explanation:
http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/flight of id...
Kao jedam od simptoma manije.

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2009-02-22 19:24:04 GMT)
--------------------------------------------------

Simptomi manije: prevelika aktivnost, smanjena potreba za snom, ubrzan način razmišljanja, dekoncentrisanost, nervoza, nepromišljeno ponašanje.
Referencu nije moguće kopirati, ali bih rekla da je to !


Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
nalet misli


Explanation:
Mislim da je ovo termin koji trazite. Pozdrav!

Cedomir Pusica
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian