KudoZ home » English to Serbian » Other

Sheltered Housing Assessor

Serbian translation: sluzbenik koji odlucava ispunjava li soba potrebne kriterije za prijem u dom umirovljenika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sheltered Housing Assessor
Serbian translation:sluzbenik koji odlucava ispunjava li soba potrebne kriterije za prijem u dom umirovljenika
Entered by: SLASHA

20:28 Mar 9, 2002
English to Serbian translations [PRO]
/ Welfare
English term or phrase: Sheltered Housing Assessor
Theme: Shelteeered housing assessment.
Smestaj
SLASHA
sluzbenik koji odlucava ispunjava li soba potrebne kriterije za prijem u dom umirovljenika
Explanation:
Ne znam s kojeg je engleskog govornog podrucja tekst koji prevodite - u Velikoj Britaniji "sheltered housing" se odnosi na vrstu smjestaja koji se nudi starijim osobama koje su donekle samostalne. To su obicno apartmani s kuhinjom i kupaonicom (self-contained), a u kompleksu je preko dana i zdravstveno osoblje, te cuvar koji je dezuran cjelodnevno.
Dakle, mirovni domovi, domovi za umirovljenike/penzionere.
Naravno, postoji broj kriterija koje se mora zadovoljiti kako bi se dobio smjestaj.
Unutar mirovnih domova, za nepokretne, postoje stacionari.

Postoji i tzv. "Shelter" za zrtve nasilja, beskucnike itd. no "sheltered housing" se najcesce spominje u gore navedenom kontekstu.

Procjenitelj kod nas ne postoji kao takav (odnosi se na procjenu poreza, ili stete).
Ovu su vrstu "procjene" kod nas radile komisije za prijem umirovljenika.
Selected response from:

gorana nad-conlan
Grading comment
Thank you.Your explanation describes the exact meaning of sheltered housing however, does not answer the question. Another important point "dom umirovljenika" and other terms used to give explanation are not Serbian but Croatian language.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1službenik koji se bavi smeštajem ugroženih lica u privremena "utočišta"Tatjana Aleksic, MA
4sluzbenik koji odlucava ispunjava li soba potrebne kriterije za prijem u dom umirovljenikagorana nad-conlan
4Sluzbenik za odabir privremenog smjestaja
Nenija Hasanic
4 -1procenjivač utočišta
Aleksander Vasiljevic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
procenjivač utočišta


Explanation:
procenjivač utočišta
procenjivač skloništa

Nadam se da je to ono što tražite.

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
Utociste usually refers to refuge.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tatjana Aleksic, MA: ovo ne znaci baš ništa!
9 hrs
  -> Sorry, sorry, pogrešno sam pročitao "warfare" umesto "welfare".
The asker has declined this answer
Comment: Utociste usually refers to refuge.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
službenik koji se bavi smeštajem ugroženih lica u privremena "utočišta"


Explanation:
obično su to volonteri i pomažu maltretiranim ženama, deci ili izbeglicama da se privremeno sklone od siledžija kod kuce ili iz područja gde im je život ugrožen.

Tatjana Aleksic, MA
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nenija Hasanic: utociste-privremeni smjestaj
2 hrs
  -> hvala

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sluzbenik za odabir privremenog smjestaja


Explanation:
!

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 36

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sluzbenik koji odlucava ispunjava li soba potrebne kriterije za prijem u dom umirovljenika


Explanation:
Ne znam s kojeg je engleskog govornog podrucja tekst koji prevodite - u Velikoj Britaniji "sheltered housing" se odnosi na vrstu smjestaja koji se nudi starijim osobama koje su donekle samostalne. To su obicno apartmani s kuhinjom i kupaonicom (self-contained), a u kompleksu je preko dana i zdravstveno osoblje, te cuvar koji je dezuran cjelodnevno.
Dakle, mirovni domovi, domovi za umirovljenike/penzionere.
Naravno, postoji broj kriterija koje se mora zadovoljiti kako bi se dobio smjestaj.
Unutar mirovnih domova, za nepokretne, postoje stacionari.

Postoji i tzv. "Shelter" za zrtve nasilja, beskucnike itd. no "sheltered housing" se najcesce spominje u gore navedenom kontekstu.

Procjenitelj kod nas ne postoji kao takav (odnosi se na procjenu poreza, ili stete).
Ovu su vrstu "procjene" kod nas radile komisije za prijem umirovljenika.

gorana nad-conlan
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 2
Grading comment
Thank you.Your explanation describes the exact meaning of sheltered housing however, does not answer the question. Another important point "dom umirovljenika" and other terms used to give explanation are not Serbian but Croatian language.