KudoZ home » English to Serbian » Other

weld pool

Serbian translation: tečno kupatilo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:weld pool
Serbian translation:tečno kupatilo
Entered by: Goran Tasic

12:52 Nov 8, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / zavarivanje
English term or phrase: weld pool
hvala unaprijed
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
tečno kupatilo
Explanation:
Pogledaj word datoteku iz prvog linka i englesko objašnjavanje termina weld pool.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tečno kupatilo
Goran Tasic
3zavareno područje
Kornelija


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tečno kupatilo


Explanation:
Pogledaj word datoteku iz prvog linka i englesko objašnjavanje termina weld pool.


    Reference: http://www.google.com/search?q=promene+materijala+pri+zavari...
    Reference: http://www.fluent.com/solutions/examples/x115.htm
Goran Tasic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Hvala.

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zavareno područje


Explanation:
Mozda?

http://www.eudict.com/index.php?lang=engcro&word=weld
http://www.nr.edu/welding/processes.htm
A tehnički rijecnik Jelice V. Markovic ovako prevodi pool: ukupno fond, područje, rezerva, zaliha, depo; objediniti.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2007-11-09 22:00:40 GMT)
--------------------------------------------------

Mada može malo više konteksta.

Kornelija
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala i Vama Kornelija. Nakon Goranovog prijedloga sam i našla da je u pool u ovom slučaju kupatilo, a na jednom mjestu i kada.