KudoZ home » English to Serbian » Other

indicated

Serbian translation: naveli


14:27 Jul 13, 2002
English to Serbian translations [Non-PRO]
English term or phrase: indicated
You indicated that you would require help.
Zlatica
Serbian translation:naveli
Explanation:
Naveli ste da Vam je potrebna pomoć.
Selected response from:

Tatjana Aleksic, MA
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2please stopxxxNermina
5veoma pametno
Kemal Mustajbegovic
5naveliTatjana Aleksic, MA


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
please stop


Explanation:
you've indicated that you are trying to translate an entire document through this board, and that is totally unprofessional. please refrain from using this board for these purposes.

pokazali ste da pokusavate prevesti citav dokument preko ovog medija, sto je u potpunosti neprofesionalno. molim vas da se prestanete koristiti ovaj pano za takvu korist.

nermina

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
5 hrs

agree  Margarita Ioannidou
3 days21 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
naveli


Explanation:
Naveli ste da Vam je potrebna pomoć.

Tatjana Aleksic, MA
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
veoma pametno


Explanation:
U potpunosti se slažem s Nerminom. Kako ne bi bilo previše očigledno deo rečenica tražite da vam se prevede na srpski deo na hrvatski. Veoma pametno.
Poštovama gđo Zlatice, siguran sam da vam škola vašeg deteta može osigurati prevod svedodžbe (ne znam u kojoj zemlji živite ali u Australiji je to normalna praksa).

P.S. Čak ni neke ranije odgovore na vaša pitanja niste vrednovali na ovom inače veoma korisnom i susretljivom sajtu.

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 4