KudoZ home » English to Serbian » Other

Answer Sheet

Serbian translation: formular za odgovore


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Answer Sheet
Serbian translation:formular za odgovore
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

19:06 May 21, 2003
English to Serbian translations [PRO]
English term or phrase: Answer Sheet
na formularu za testiranje - naveden je broj pitanja i opcije (A, B, C, D, itd) sa kruzicima, bira se jedan odgovor (kruzic).
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
formular za odgovore
Explanation:
RASPORED ZA PISMENI DIO ISPITA

VAŽNO: FORMULAR ZA ODGOVORE TREBA ISPUNJAVATI ISKLJUČIVO OBIČNOM GRAFITNOM OLOVKOM, U PROTIVNOM OPTIČKI ČITAČ NE MOŽE PREPOZNATI ODGOVORE TE SE RAČUNA KAO DA STUDENT NEMA NITI JEDAN TOČAN ODGOVOR.
http://www.mef.hr/katedre/patolog/patologija/ispiti/ispiti.h...
http://www.phy.bg.ac.yu/~hspcc/yu/pripreme2000.html
Selected response from:

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala svima
Larisa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3list za odgovore
Aida.
5 +3formular za odgovore
A.Đapo
5formular sa odgovorima ili lista sa odgovorimagadegaard
5formular za davanje odgovora
A.Đapo


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
formular za davanje odgovora


Explanation:
RASPORED ZA PISMENI DIO ISPITA

VAŽNO: FORMULAR ZA ODGOVORE TREBA ISPUNJAVATI ISKLJUČIVO OBIČNOM GRAFITNOM OLOVKOM, U PROTIVNOM OPTIČKI ČITAČ NE MOŽE PREPOZNATI ODGOVORE TE SE RAČUNA KAO DA STUDENT NEMA NITI JEDAN TOČAN ODGOVOR.
http://www.mef.hr/katedre/patolog/patologija/ispiti/ispiti.h...
http://www.phy.bg.ac.yu/~hspcc/yu/pripreme2000.html


A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 59

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
formular za odgovore


Explanation:
RASPORED ZA PISMENI DIO ISPITA

VAŽNO: FORMULAR ZA ODGOVORE TREBA ISPUNJAVATI ISKLJUČIVO OBIČNOM GRAFITNOM OLOVKOM, U PROTIVNOM OPTIČKI ČITAČ NE MOŽE PREPOZNATI ODGOVORE TE SE RAČUNA KAO DA STUDENT NEMA NITI JEDAN TOČAN ODGOVOR.
http://www.mef.hr/katedre/patolog/patologija/ispiti/ispiti.h...
http://www.phy.bg.ac.yu/~hspcc/yu/pripreme2000.html


A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 59
Grading comment
hvala svima
Larisa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxewa_markiewi: ili: formular odgovora
9 mins
  -> thanx

agree  xxxMina R.
10 hrs
  -> hvala

agree  Ljiljana Krstic
17 hrs
  -> hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
list za odgovore


Explanation:
2. jula kandidati rade test opšte informisanosti. Uputstva o testu biće data na samom ispitu. Na ispitu kandidati moraju imati listic sa prijavnim brojem, plavu hemijsku olovku, a od dokumenata licnu kartu ili pasoš. Sam test opšte informisanosti sastoji se od sveske sa zadacima i lista za odgovore. U svesci se ne piše ništa, vec se odgovor zaokružuje na listu za odgovore. Na svako pitanje može se dati samo jedan tacan odgovor. Napominjemo da nije dozvoljeno prepravljanje jednom zaokruženog odgovora, kao ni zaokruživanje više od jednog odgovora na jedno pitanje. Detaljnija uputstva o nacinu odgovaranja na testu kandidati ce dobiti na samom ispitu. Ukoliko neki kandidat zakasni na ispit, nece mu biti dozvoljeno da pristupi ispitu. Upozoravaju se kandidati da na ispitu iskljuce mobilne telefone.





    Reference: http://www.f.bg.ac.yu/informator/dokumenti_2002frame.htm
Aida.
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vilena Petrovic
18 hrs
  -> hvala

agree  Marina Smith
20 hrs
  -> hvala

agree  Tanja Abramovic
23 hrs
  -> hvala

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
formular sa odgovorima ili lista sa odgovorima


Explanation:
na ispitu dobijete formular sa pitanjima (test) i formular sa odgovorima (answer sheet), tako da svoje odgovore ubiljezite na formularu sa odgovorima.

gadegaard
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 8