KudoZ home » English to Serbian » Other

span

Serbian translation: Sorbitolni ester


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:span
Serbian translation:Sorbitolni ester
Entered by: Gordana Podvezanec

18:50 Jan 21, 2004
English to Serbian translations [Non-PRO]
/ deklaracija robe
English term or phrase: span
Emulsifiers: lecithin (E322), span 60(491),
Gordana Podvezanec
Croatia
Sorbitolni ester
Explanation:
Bilo bi dobro staviti Sorbitolni ester SPAN 60

...Sorbitolni esteri se kaoemulgatori tipa W/O pojavljuju pod nazivom Span-ovi. Produktietoksilacije Span-ova, tzv. Tween-ovi, kao i šećerni esteri,emulgatori su tipa O/W. Ovi spojevi primjenjuju se kaostabilizatori hormona, masti, vitamina, antibiotika; kaostabilizatori emulzija i kao dodaci otopinama koje povećavajukoličinu ekstrahirajućih supstanci...
Selected response from:

Andjelo Miklic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sorbitan monostearat
Daniela Miklic Belancic
5Sorbitolni ester
Andjelo Miklic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sorbitolni ester


Explanation:
Bilo bi dobro staviti Sorbitolni ester SPAN 60

...Sorbitolni esteri se kaoemulgatori tipa W/O pojavljuju pod nazivom Span-ovi. Produktietoksilacije Span-ova, tzv. Tween-ovi, kao i šećerni esteri,emulgatori su tipa O/W. Ovi spojevi primjenjuju se kaostabilizatori hormona, masti, vitamina, antibiotika; kaostabilizatori emulzija i kao dodaci otopinama koje povećavajukoličinu ekstrahirajućih supstanci...


    Reference: http://www.mzt.hr/projekti9095/2/15/028/rad_h.htm
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sorbitan monostearat


Explanation:
E491 Sorbitan monostearat - emulgator; homogenizacija masti i vode, pomoćne tvari u procesu proizvodnje
Izvor: "Popis aditiva" - HZJZ

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 12