KudoZ home » English to Serbian » Other

ponceau

Serbian translation: jasnocrvena boja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ponceau
Serbian translation:jasnocrvena boja
Entered by: Gordana Podvezanec

18:51 Jan 21, 2004
English to Serbian translations [Non-PRO]
/ deklaracija robe
English term or phrase: ponceau
Coloring: tartrazine (E102), ponceau 4R (E124).
Gordana Podvezanec
Croatia
jasnocrvena boja
Explanation:
Naravno to je prijevod s francuskog. U tekstu ispod piše grimizno crvena. To je i "divlji mak" na francuskom.
Ja bih ostavila "ponceau" i u zagrade napisala recimo "jasnocrvena boja".

Pojedine boje anilina obično su navedene kao sastavni dio „umjetnog bojanja“ uključujući Amaranth (crveno), Bordeaux (smeđe), Orange (narančasto) i Ponceau (grimizno).

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-21 20:45:50 (GMT)
--------------------------------------------------

Na ovoj stranici možete vidjeti kakva je to nijansa crvene boje - http://www.pourpre.com/chroma/dica.php?fiche=ponceau
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
hvala !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Svijetla žućkasto crvena boja
Andjelo Miklic
5jasnocrvena boja
Daniela Miklic Belancic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
jasnocrvena boja


Explanation:
Naravno to je prijevod s francuskog. U tekstu ispod piše grimizno crvena. To je i "divlji mak" na francuskom.
Ja bih ostavila "ponceau" i u zagrade napisala recimo "jasnocrvena boja".

Pojedine boje anilina obično su navedene kao sastavni dio „umjetnog bojanja“ uključujući Amaranth (crveno), Bordeaux (smeđe), Orange (narančasto) i Ponceau (grimizno).

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-21 20:45:50 (GMT)
--------------------------------------------------

Na ovoj stranici možete vidjeti kakva je to nijansa crvene boje - http://www.pourpre.com/chroma/dica.php?fiche=ponceau

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
hvala !

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Svijetla žućkasto crvena boja


Explanation:
Popy red je Svijetla žućkasto crvena boja. Ponceau je Popy red, zaključio sam po slijedećem linku.

... placed between two strips red ponceau. (color red poppy). Medal: round of 36 mm
with to the obverse the words " Family French " surmounting the picture to a ...



    medaille.decoration.free.fr/Anglais/ P_Medaille/Famille.htm
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 16