KudoZ home » English to Serbian » Psychology

detached man

Serbian translation: odvojen, izdvojen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:detached man
Serbian translation:odvojen, izdvojen
Entered by: Mira Stepanovic

10:59 Aug 6, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Art/Literary - Psychology
English term or phrase: detached man
type of men women should avoid
Marijana
odvojen, izdvojen
Explanation:
Čovek koji je odvojen od sredine u kojoj živi, koji noje neposredno vezan za svoju okolinu

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-06 11:20:41 GMT)
--------------------------------------------------

"nije", izvinjavam se
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
HVALA MADA NIJE TO ONO [TO SAM TRAYILA JER MI TREBA JEDNA REC KOJA STOJI U NASLOVU. U SVAKOM SLU;AJU HVALA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2muskarac koji zivi u svom svetubojana_dodic
5covek/muskarac na distanciLjilja Kostadinovic
4 +1odvojen, izdvojen
Mira Stepanovic


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odvojen, izdvojen


Explanation:
Čovek koji je odvojen od sredine u kojoj živi, koji noje neposredno vezan za svoju okolinu

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2006-08-06 11:20:41 GMT)
--------------------------------------------------

"nije", izvinjavam se

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 6
Grading comment
HVALA MADA NIJE TO ONO [TO SAM TRAYILA JER MI TREBA JEDNA REC KOJA STOJI U NASLOVU. U SVAKOM SLU;AJU HVALA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Goran Tasic
45 mins
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
muskarac koji zivi u svom svetu


Explanation:
Slazem se i sa predlogom kolega, ali bi mozda bolje bilo koristiti rec "muskarac" za "man" kad vec govorite o musko-zenskim odnosima. A da napisete "muskarac koji zivi u nekom svom svetu"?

bojana_dodic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Petrovic: to je to, odvojen od stvarnosti i sl
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Gordana Podvezanec
2 days5 hrs
  -> Hvala!

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
covek/muskarac na distanci


Explanation:
rekla bih da je ovo znacenje u ovom kontekstu

Ljilja Kostadinovic
Serbia
Works in field




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Goran Tasic, Veronica Prpic Uhing, Ljilja Kostadinovic