ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbian » Retail

fountain machine

Serbian translation: fontana (aparat za točenje gaziranih pića)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fountain machine
Serbian translation:fontana (aparat za točenje gaziranih pića)
Entered by: Vesna Maširević

15:48 Aug 9, 2011
English to Serbian translations [PRO]
Marketing - Retail / Cold Drink Equipment
English term or phrase: fountain machine
Da li neko možda zna koji je srpski naziv za ovaj aparat a da se pri tome napravi razlika između njega i aparata za samoposluživanje (vending machine) koji izbacuje sokove u limenkama?

http://en.wikipedia.org/wiki/Soda_fountain
A soda fountain is a device that dispenses carbonated drinks. The device combines syrup (commonly dispensed from a Bag-In-Box), carbon dioxide, and water to make soft drinks.

Hvala unapred!
Vesna Maširević
Serbia
fontana za sokove
Explanation:
http://www.veselinovici.rs/pekarske_masine/fontane_za_sokove...
Fontane za sokove

- Sa jednom, dve ili tri grupe, svaka grupa se posebno uključuje i imaju svoje pumpe.

V. diskusiju :)
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5masina za pijacu vodu
Veton Neziri
4fontana za sokove
Mira Stepanovic


Discussion entries: 16





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
masina za pijacu vodu


Explanation:
Fontana na srpskom je nesto sasvim drugo, tako da najbolji prevod je masina za pijacu vodu

Veton Neziri
Serbia
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Hvala!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fontana za sokove


Explanation:
http://www.veselinovici.rs/pekarske_masine/fontane_za_sokove...
Fontane za sokove

- Sa jednom, dve ili tri grupe, svaka grupa se posebno uključuje i imaju svoje pumpe.

V. diskusiju :)

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Hvala! ;)