KudoZ home » English to Serbian » Slang

ship ahoy

Serbian translation: Camac hoj! Brod na vidiku! Ej! Hej!


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ship ahoy
Serbian translation:Camac hoj! Brod na vidiku! Ej! Hej!
Entered by: Natasa Grubor

11:02 Mar 25, 2007
English to Serbian translations [PRO]
Slang
English term or phrase: ship ahoy
djeca uzvikuju prilikom igre
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Camac hoj! Brod na vidiku! Ej! Hej!
Explanation:
Ovu su vam neki od mogucih prevoda koji se mogu koristiti i u decijoj igri. Ne znam kakva je igra u pitanju.
Selected response from:

zoe1
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Camac hoj! Brod na vidiku! Ej! Hej!
zoe1
5Eej (zdravo) ,(plus naziv broda)
Zlatomir Zivkovic
3gde si, brate!Lidija Lazic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Eej (zdravo) ,(plus naziv broda)


Explanation:
Mornarski pozdrav, kad se dva broda sretnu na otvorenom moru. Uz taj pozdrav sledi i pozdrav sirenama jednog i drugog broda.


Zlatomir Zivkovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gde si, brate!


Explanation:
ako se radi o pozdravu. A ako u igri treba da privuce paznju, onda bi bilo nesto kao "Ovamo, brate!" mada opet zavisi koja je igra u pitanju

Lidija Lazic
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in SerbianSerbian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Camac hoj! Brod na vidiku! Ej! Hej!


Explanation:
Ovu su vam neki od mogucih prevoda koji se mogu koristiti i u decijoj igri. Ne znam kakva je igra u pitanju.


zoe1
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihailolja
1 hr
  -> Hvala vam!

agree  Marina Jovanovic
19 hrs
  -> Hvala