KudoZ home » English to Serbian » Sports / Fitness / Recreation

challenge tables

Serbian translation: tabela izazivača


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:challenge tables
Serbian translation:tabela izazivača
Entered by: Mira Stepanovic

11:30 May 2, 2008
English to Serbian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: challenge tables
Treba nam ideja za prevod termina challenge tables. Evo objašnjenja o čemu se radi: "Ovaj sistem je najpodesniji kada nadmetanje traje dugo ili kada njegova dužina nije precizno određena. Najviše odgovara individualnim sportovima kao što su tenis, reketbol, skvoš i badminton. Svi takmičari se, najčešće žrebom, svrstavaju na lestvicu ili u ligu. Zatim se određuju pravila po kojima jedan učesnik na lestvici može da izazove nekoga ko je na lestvici iznad njega (uglavnom ne može da izazove takmičara koji je iznad njega za više od dva mesta). Takmičari se onda dogovaraju o vremenu održavanja meča. Ako izazivač pobedi dolazi na mesto pobeđenoga a svi ostali ispod se pomeraju za jedno mesto naniže. Ako izazivač izgubi, poredak ostaje nepromenjen. Određuje se vreme kada niko više nikoga ne može da izazove i onda se određuje pobednik i osvajači svih drugih pozicija."
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Tabela izazivaca
Explanation:
Mozda ovako.
Selected response from:

xxxBoban
Grading comment
Hvala vam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Tabela izazivacaxxxBoban
3tabele sa imenima izazivača
Natasa Djurovic
2tablica izazivača
Sladjana


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tablica izazivača


Explanation:
Iskreno, ni u ovom slučaju mi termin na srpskom nije poznat.
Moj predlog je samo ideja.

Sladjana
Montenegro
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tabele sa imenima izazivača


Explanation:
Malo slobodnije ...

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tabela izazivaca


Explanation:
Mozda ovako.


xxxBoban
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vam!