KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

Stop the engine and be sure PTO driveline is stopped before making adjustments.

Serbian translation: Isključite motor i proverite da li je prenosnik snage isključen pre obavljanja podešavanja.


10:11 Mar 3, 2002
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Stop the engine and be sure PTO driveline is stopped before making adjustments.
Wear close fitting clothing. Stop the engine and be sure PTO driveline is stopped before making adjustments, connections, or cleaning out PTO driven equipment.
Betty M.
United Kingdom
Serbian translation:Isključite motor i proverite da li je prenosnik snage isključen pre obavljanja podešavanja.
Explanation:
Obucite pripijenu odeću. Isključite motor i proverite da li je prenosnik snage isključen pre obavljanja podešavanja, priključivanja ili čišćenja opreme koja se pogoni putem prenosnika snage.
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Isključite motor i proverite da li je prenosnik snage isključen pre obavljanja podešavanja.
Aleksander Vasiljevic
5 -1Pravo znacenje reci PTO je na ruskom 'otbor moscnosti'
Dragomir Perovic
5 -1PTO > power take-off = prikljucno vratilo
Dragomir Perovic


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Isključite motor i proverite da li je prenosnik snage isključen pre obavljanja podešavanja.


Explanation:
Obucite pripijenu odeću. Isključite motor i proverite da li je prenosnik snage isključen pre obavljanja podešavanja, priključivanja ili čišćenja opreme koja se pogoni putem prenosnika snage.


    Reference: http://solair.eunet.yu/~vaske/utility/recnici/recnici.htm
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
PTO > power take-off = prikljucno vratilo


Explanation:
-

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 309

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Aleksander Vasiljevic: To jeste "power take-off", ali nije "priključno vratilo" nego "prenosnik snage". Pogledajte "Rečnik motora i motornih vozila" A. Jovanovića.
1 hr
  -> Recnike treba koristiti sa rezdervom. Power take-off na sprskom znaci: prikljucno kardansko vratilo, kardanski pogon. Videti recnike: Visejezicki recnik poljopriveredne mehanizacije [Timotej Cobic], kao i Englesko hrvatski ili srpski poljoprivredni recnik

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Pravo znacenje reci PTO je na ruskom 'otbor moscnosti'


Explanation:
Pravo znacenje reci PTO je na ruskom 'otpor moscnosti', sto se na srpski prevodi kao 'prikljucno kardansko vratilo, kardanski pogon' ili samo 'priokljucno vratilo'.

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 309

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Aleksander Vasiljevic: Ne, to je "PTO shaft". PTO je mali uređaj na koji se to vratilo priključuje (montiran na motoru ili menjaču). Timotej je to pomešao, sem ako kod kombajna ne postoji uređaj nego samo vratilo (kod kamiona postoje oba). I u tom slučaju može "prenosnik snage"
14 hrs