KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

"beater"

Serbian translation: mlatilo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beater
Serbian translation:mlatilo
Entered by: Ivan Frankovics

08:43 Mar 27, 2002
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: "beater"
Radi se o kombajnu.
Ivan Frankovics
Hungary
mlatilac, mlatilo
Explanation:
beater - malj, mlat

Tako da se iz toga mogu izvesti moguca resenja koja sam vam predlozio...

HTH
Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 11:47:12 (GMT)
--------------------------------------------------

beater - a rotary blade attached to an electric mixer.
Selected response from:

TBQGS
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mlatilac, mlatiloTBQGS
4 -1nabijač, udarač
Sladjana Stojanovic


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
nabijač, udarač


Explanation:
tehnološki prevod bi bio - nabijač, udarač, što će biti najadekvatnije
ali može i značiti mućkalica
hvala

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  TBQGS: Kombajn nabijac, udarac? Muckalica? Ne verujem.
2 hrs

agree  Aleksander Vasiljevic: udarač
14 hrs

disagree  fatty: udarac?
2 days22 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mlatilac, mlatilo


Explanation:
beater - malj, mlat

Tako da se iz toga mogu izvesti moguca resenja koja sam vam predlozio...

HTH
Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 11:47:12 (GMT)
--------------------------------------------------

beater - a rotary blade attached to an electric mixer.

TBQGS
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sladjana Stojanovic: ukoliko se radi o kombajnu, to jr deo na kombajnu de koji služi za sitnjenje
16 mins

agree  fatty
2 days20 hrs
  -> Thank you.