KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

PULLEYS

Serbian translation: kotur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pulley
Serbian translation:kotur
Entered by: Ivan Frankovics

08:45 Mar 27, 2002
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: PULLEYS
Tehnoloski izraz.
Ivan Frankovics
Hungary
dizalica, ramenica, cekrk, kotur, ...
Explanation:
pulley - kotur, cekrk ,dizati koturom ,kolut ,dizalica ,pokretati koturom ,ramenica...

pulley axle osovina kotura
pulley loose slobodni kaisnik
pulley tackle koloturnik
pulley tackle koturaca

HTH
Good luck!
Selected response from:

TBQGS
Grading comment
Hvala!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3dizalica, ramenica, cekrk, kotur, ...TBQGS
5remenice, kaišnici / koturi, koturače
Aleksander Vasiljevic
4koturi
Sladjana Stojanovic


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koturi


Explanation:
pulley- kotur
nadam se da će ti biti od pomoći

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  TBQGS: That's not the only meaning it has.
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dizalica, ramenica, cekrk, kotur, ...


Explanation:
pulley - kotur, cekrk ,dizati koturom ,kolut ,dizalica ,pokretati koturom ,ramenica...

pulley axle osovina kotura
pulley loose slobodni kaisnik
pulley tackle koloturnik
pulley tackle koturaca

HTH
Good luck!


TBQGS
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana Stojanovic: kolega za čekrk, kolut, dizalica isvaki od ovih srpskih reči imaš posebne izraze a kao što si i sam napisao puleley axte, poulley .... uglavnos se radi o koturima
16 mins
  -> Thank you.

agree  Ljiljana Krstic: PL.koturovi, cekrci, dizalice
3 hrs
  -> Thank you.

agree  IZIDA
4 hrs
  -> Thank you.

neutral  Aleksander Vasiljevic: zaboravih da napišem: nije ramenica nego remenica
1 day10 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
remenice, kaišnici / koturi, koturače


Explanation:
Ako je u pitanju točak sa spoljnim žlebom u koji uleže remen ili kaiš (zupčasti, klinasti, rebrasti itd.) onda je u pitanju remenica ili kaišnik.
Ako u žleb uleže uže ili sajla, onda je pogodnije kotur ili koturača.
Sve zavisi od namene.

Ref:
Timotej Čobić: Višejezički rečnik poljoprivredne mehanizacije
Jovan Milićević: Rečnik mašinske tehnike
Aleksandar Jovanović: Rečnik motora i motornih vozila

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 98