KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

"COUNTER KNIVES"

Serbian translation: kontra seciva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:counter knives
Serbian translation:kontra seciva
Entered by: Ivan Frankovics

08:46 Mar 27, 2002
English to Serbian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: "COUNTER KNIVES"
Radi se o kombajnu.
Ivan Frankovics
Hungary
kontra seciva
Explanation:
To su nozevi cija su seciva postavljena u suprotnom pravcu od pravca okretanja samog noza.

HTH
Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-28 14:00:10 (GMT)
--------------------------------------------------

nozevi sa kontra secivima
Selected response from:

TBQGS
Grading comment
Hvala ljepa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontra secivaTBQGS
4suprotni noževi
Sladjana Stojanovic


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suprotni noževi


Explanation:
to su noževi koji služe za sečenje žita
konkretno na kombajnu
noževinasuprot jedan drugom
Nadam se da ću ti pomoći
Možeš i da napišeš malo širi kotekst

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontra seciva


Explanation:
To su nozevi cija su seciva postavljena u suprotnom pravcu od pravca okretanja samog noza.

HTH
Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-28 14:00:10 (GMT)
--------------------------------------------------

nozevi sa kontra secivima


    Reference: http://www.zmaj.co.yu/ZMAJ.html
    Reference: http://www.iksinc.com/iksinc02.asp?ID=116&SID=307
TBQGS
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Hvala ljepa!