KudoZ home » English to Serbian » Tech/Engineering

host

Serbian translation: host


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:host
Serbian translation:host
Entered by: xxxDijana D

09:19 Jul 9, 2003
English to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: host
Error message: Cannot resolve host name
xxxDijana D
host
Explanation:
bukvalan prevod bi bio domacin, ali to niko zivi ne upotrebljava, inace znacenje je u smislu racunar koji je "domacin" nekom programu - nesto slicno serveru, pri cemu je server "domacin" za servise, a host je domacin za programe, internet, podatke i slicno.
Ja licno bih ostavio "host racunar" jer adekvatan prevod ne postoji
Selected response from:

Aleksandar Krga
Grading comment
Hvala svima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ime glavnog/osnovnog računarabergazy
4host
Aleksandar Krga
4Vidite opis !
IVAN-57


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Ime glavnog/osnovnog računara


Explanation:
DOC]Slika 1. Slika 2.
File Format: Microsoft Word 97 - View as HTML
... Nakon toga Windows 95 bi trebao da restartuje računar. b) Instaliranje i
podešavanje Dial-up Networking-a: ... Host Name Ime računara (Vaše ime). ...
www.pksa.com.ba/bosanski/usluge/ internet_servisi/uputstvo.doc - Similar pages

I*Net
... host računar ima i ime i Internet adresu.Resolver proces na svakom host računaru
vrši translaciju između Internet adrese i imena domena. Domain Name System ...
www.yuonline.net/tehnologije/dns/ - 17k - Cached - Similar pages

SveZaWeb : Sve za razvoj Web-a : Sta su to Domeni [ Internet ...
... fizičkoj mreži, u kojoj korišćenjem TCP/IP protokola svaki računar poseduje
jedinstvenu ... 128.59.x.x. Termin host name se koristi ponekad za naziv domena tj ...
svezaweb.dzaba.com/Razvoj/domeni/ - 39k - Cached - Similar pages

NIN / Rečnik globalizacije
... revolucija” - proizilazeći iz konkretnog tehnološkog otkrića (mikročip, računar)
kao i ... Internet adresu (IP adresa) i ime (domain name, ili host name). ...
www.nin.co.yu/2003-03/27/28082.html - 37k - Cached - Similar pages

MGNet - Internet Service Provider
... ove vaše konekcije 2. U polje "Host Name" upišete sledeće ... 195.252.110.1 3. U polje
"User Name" upišete username ... nas na serveru, a sa druge vaš računar. ...
www.mgnet.co.yu/odrzprez.html - 14k - Cached - Similar pages a to može da se vidi i na Internet Krstarici.




--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 10:52:51 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.krstarica.com/recnik/index.php?u=host

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 48

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vidite opis !


Explanation:
Host
Svako računalo na mreži koje vas spaja sa uslugama drugih računala na mreži. Najčešće jedno računalo na mreži ima više host programa. Npr. preko jednog host računala (hardverski gledano) imate pristup WWW i USENET protokolima. Softverski gledano to su dva host softvera. U statistikama Interneta uglavnom se broje programski hostovi. Vidi: Node, Network

IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 20

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
host


Explanation:
bukvalan prevod bi bio domacin, ali to niko zivi ne upotrebljava, inace znacenje je u smislu racunar koji je "domacin" nekom programu - nesto slicno serveru, pri cemu je server "domacin" za servise, a host je domacin za programe, internet, podatke i slicno.
Ja licno bih ostavio "host racunar" jer adekvatan prevod ne postoji

Aleksandar Krga
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 51
Grading comment
Hvala svima!