KudoZ home » English to Serbian » Transport / Transportation / Shipping

book of record sheets

Serbian translation: dnevnik putovanja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:book of record sheets
Serbian translation:dnevnik putovanja
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

16:20 Aug 31, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / špedicija
English term or phrase: book of record sheets
nemački: Fahrtenberichtsheft
francuski: carnet de comptes rendus
češki: kniha záznamových listů

Ovo je EU nomenklatura. Ne znam da li već postoji zvanični termin na srpskom.

hvala!
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
evidenciona knjiga
Explanation:
Nisam pronašao srpski izvor za ovaj prevod, ali je možda i ovo dovoljno...U dnu donje Internet reference nalaze se prečice za dvojezični prikaz. Kada se odabere "SL", otvara se novi prozor u kome se nalaze engleska i slovenačka verzija EU dokumenta. Kod člana 4, postoji "book of record sheets" što je na slovenački prevedeno kao "evidenčno knjigo" tj "evidenciona knjiga.
Selected response from:

Predrag Loncar
Serbia
Grading comment
Dakle, na osnovu:
http://old.sf.bg.ac.yu/KatedraDGT/OTDT/05_cemt.pdf
i
http://www.llv.li/pdf-llv-azw-cemt-vorschriften_29092004.pdf

sam definitivno sigurna da je Fahrtenberichtsheft = dnevnik putovanja. A ako podjemo od pretpostavke da se to na engleskom zove tako kako sam nasla, onda konacno resenje glasi: dnevnik putovanja!

Hvala svima, a narocito kolegi Loncaru na angazovanoj pomoci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5knjiga putnih naloga
Gordana Smith
4 +1evidenciona knjiga
Predrag Loncar


Discussion entries: 1





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
evidenciona knjiga


Explanation:
Nisam pronašao srpski izvor za ovaj prevod, ali je možda i ovo dovoljno...U dnu donje Internet reference nalaze se prečice za dvojezični prikaz. Kada se odabere "SL", otvara se novi prozor u kome se nalaze engleska i slovenačka verzija EU dokumenta. Kod člana 4, postoji "book of record sheets" što je na slovenački prevedeno kao "evidenčno knjigo" tj "evidenciona knjiga.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Predrag Loncar
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dakle, na osnovu:
http://old.sf.bg.ac.yu/KatedraDGT/OTDT/05_cemt.pdf
i
http://www.llv.li/pdf-llv-azw-cemt-vorschriften_29092004.pdf

sam definitivno sigurna da je Fahrtenberichtsheft = dnevnik putovanja. A ako podjemo od pretpostavke da se to na engleskom zove tako kako sam nasla, onda konacno resenje glasi: dnevnik putovanja!

Hvala svima, a narocito kolegi Loncaru na angazovanoj pomoci!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
2 days9 hrs

3 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
knjiga putnih naloga


Explanation:
ili dnevnik putnih naloga

Gordana Smith
United States
Works in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian