KudoZ home » English to Serbian » Wine / Oenology / Viticulture

rounded wine

Serbian translation: vino zaokruzenog ukusa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rounded wine
Serbian translation:vino zaokruzenog ukusa

10:51 Aug 5, 2006
English to Serbian translations [PRO]
Wine / Oenology / Viticulture / Qualities of wine
English term or phrase: rounded wine
Primjer:
A soft and well rounded wine, with the typical bright purple colour from the Gamay grape. (http://www.burgundywines.co.uk/winelist.asp?region=6)
Ne mogu da se sjetim prevoda. Ljudi, pomozite. :-(
Militza
vino zaokruzenog ukusa
Explanation:
Vina Albali je suvo, crveno vino snažnog karaktera sa tragovima voćne arome, sume i začinskog bilja, zaokruženog ukusa, skladnih tanina, prijatnog bukea. Dobro ide uz crveno meso, stare sireve i divljač.

Vino je duboko rubin - crvene boje, suvog, zaokruženog, mekanog ukusa i jakih karakteristika sličnih velikanu među vinima Brunello - u.
Donesem mu ja jedno lepo karlovačko belo vino a ono puno, zaokruženog ukusa, lepe arome, svežine koja se samo poželeti može. Nalijem ga u čašu i pružim Antiki. A on kao osvedočeni vajnšmeker najpre pomirisa vino, malo otpi iz čaše i sa mađarskim akcentom, simpatično i glasno zaključi: „U ovo vino neću sipati vodu."

Round
A wine tasting term applied to a wine that is well balanced. Often used as in "a well rounded wine."

Round
Smooth and well-developed flavor, without angularity or rough edges.

Round:
Describes a wine
that has a good balance of fruit and tannins,
with good body as well.

http://www.vinosir.co.yu/vino.php?mesec=2.05
http://www.vinosir.co.yu/Vinarije/deVinos/index.php?mesec=2....
Selected response from:

Tamara Sinobad
Serbia
Grading comment
To je to. Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3vino zaokruzenog ukusa
Tamara Sinobad
4vino punog ukusabojana_dodic


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vino punog ukusa


Explanation:
Nisam bas neki strucnjak za vina, ali na netu ima prilicno sajtova koji koriste ovu frazu. Evo nekih koji deluju pouzdano: http://www.vinarija.co.yu/cuvena_vina/cuvenavina.htm;
http://www.emagazin.co.yu/clanak.asp?id=312;
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=421916

bojana_dodic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
vino zaokruzenog ukusa


Explanation:
Vina Albali je suvo, crveno vino snažnog karaktera sa tragovima voćne arome, sume i začinskog bilja, zaokruženog ukusa, skladnih tanina, prijatnog bukea. Dobro ide uz crveno meso, stare sireve i divljač.

Vino je duboko rubin - crvene boje, suvog, zaokruženog, mekanog ukusa i jakih karakteristika sličnih velikanu među vinima Brunello - u.
Donesem mu ja jedno lepo karlovačko belo vino a ono puno, zaokruženog ukusa, lepe arome, svežine koja se samo poželeti može. Nalijem ga u čašu i pružim Antiki. A on kao osvedočeni vajnšmeker najpre pomirisa vino, malo otpi iz čaše i sa mađarskim akcentom, simpatično i glasno zaključi: „U ovo vino neću sipati vodu."

Round
A wine tasting term applied to a wine that is well balanced. Often used as in "a well rounded wine."

Round
Smooth and well-developed flavor, without angularity or rough edges.

Round:
Describes a wine
that has a good balance of fruit and tannins,
with good body as well.

http://www.vinosir.co.yu/vino.php?mesec=2.05
http://www.vinosir.co.yu/Vinarije/deVinos/index.php?mesec=2....


    Reference: http://en.mimi.hu/wine/round.html
    Reference: http://www.poljoprivreda.info/?oid=18&id=569
Tamara Sinobad
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
To je to. Hvala puno.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
2 hrs
  -> Hvala :)

agree  Mira Stepanovic
19 hrs
  -> Hvala :)

agree  Radica Schenck: da, da, da :)
1 day10 hrs
  -> Hvala :)