KudoZ home » English to Serbo-Croat » Art/Literary

Braille

Serbo-Croat translation: Brajeva azbuka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Braille
Serbo-Croat translation:Brajeva azbuka
Entered by: Vesna Bozic Taylor

19:43 Jan 22, 2004
English to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Braille
-
Alek
Brajeva azbuka
Explanation:
Nacin pisanja namenjen slepima u kome se ispupcene tacke na papiru citaju prstima.
Selected response from:

Vesna Bozic Taylor
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Brajeva azbuka
Vesna Bozic Taylor
5 +3Braillovo pismoCroatian Translator
5 +2Brailleovo pismo
Andjelo Miklic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Brajeva azbuka


Explanation:
Nacin pisanja namenjen slepima u kome se ispupcene tacke na papiru citaju prstima.

Vesna Bozic Taylor
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 36
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tanja Abramovic: tacno tako - to je Brajova azbuka (barem na srpskom).
32 mins

agree  Vilena Petrovic
47 mins

agree  LaraM
1 hr

agree  Anita Milos: na srpskom
1 hr

agree  xxxNermina: u bosanskom ili srpskohrvatskom nazivi se ne pisu izvorno, stoga se slazem sa Vesnom
2 hrs

agree  Davorka Grgic
2 hrs

agree  mita
11 hrs

agree  Maja Amidzic
19 days

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Braillovo pismo


Explanation:
Braillovo pismo ili brajica je toèkasto reljefno pismo za slijepe.


    Reference: http://www.homer.hr/brajica.htm
Croatian Translator
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
43 mins

agree  Anita Milos
1 hr

agree  Davorka Grgic: Ako se radi o hrvatskom onda je ili Brailleovo ili Braille-ovo.
2 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Brailleovo pismo


Explanation:
... tablice. Šilo je mala drvena ili èelièna igla kojom se na papiru
buše rupice da bi se dobilo Brailleovo pismo. Tablica pomaže ...
edupoint.carnet.hr/casopis/broj-06/ clanak-01/racunalo-slijepi.pdf

... napisanim tekstom. Slijepi su do sad rabili uglavnom Brailleovo pismo,
no njega ne znaju èitati ljudi koji vide. Raèunalo slijepima ...
www.ipsis.hr/static/hr/zasto.htm


    Reference: http://www.matica.hr/Vijenac/vij220.nsf/AllWebDocs/opacic
    Reference: http://www.eyl2001.hr/hr/hrvatski_projekti.html
Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 109

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mita
1 min
  -> Hvala

agree  Tanja Abramovic
1 day44 mins
  -> Hvala, svejedno!