KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

starter motor

Serbo-Croat translation: Starter motor / Anlaser sa nazupcenjem - Pogledajte objasnjenje


15:36 May 17, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: starter motor
The engine originally came from a Phantom; it was a starter motor for a Phantom Jet.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:Starter motor / Anlaser sa nazupcenjem - Pogledajte objasnjenje
Explanation:
Cesto sam se susretala sa izrazom "starter motor" u prevodima vezano za brodogradnju i remont brodova. Starter - motor ostaje kao sto je u originalu, a inace se radi o starteru (anlaseru) sa nazubljenjem. Medjutim sacekajte malo. Mozda bude i boljih odgovora :-)
Selected response from:

Sladjana
Montenegro
Grading comment
dacu vama poene jer ste se prvi javili. Uglavnom, nisam siguran da je jedno ili drugo bolje resenje, ali eto...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5starter motora- pokretac motora
Rina LS
3 -1Starter motor / Anlaser sa nazupcenjem - Pogledajte objasnjenje
Sladjana


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Starter motor / Anlaser sa nazupcenjem - Pogledajte objasnjenje


Explanation:
Cesto sam se susretala sa izrazom "starter motor" u prevodima vezano za brodogradnju i remont brodova. Starter - motor ostaje kao sto je u originalu, a inace se radi o starteru (anlaseru) sa nazubljenjem. Medjutim sacekajte malo. Mozda bude i boljih odgovora :-)

Sladjana
Montenegro
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
dacu vama poene jer ste se prvi javili. Uglavnom, nisam siguran da je jedno ili drugo bolje resenje, ali eto...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rina LS: Sladjana, ocigledno je da je rec o automobilima, jer kolega pominje Phantom, te stoga ja i podvlacim razliku da se u automobilskoj industriji razlikuju termini pokretac automobila tj. anlaser i pokretac motora ili starter motora (automobila).
14 mins
  -> Znam Rina, ali s obzirom na dati kontekst, bilo je vrijedno predloziti odgovor. Zaista se stedejlo na kontekstu, a iz onog sto je dato pretpostavljam da se radi o automobilu. Zbog toga podrzavam da se primjeni naziv anlaser. Mi kazemo i paljenje motora

disagree  dromader: u ovom slucaju, radi se o avionu (Phantom), motor koji pokrece mlazne motore naziva se jos i APU ili auxiliary power unit.
844 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
starter motora- pokretac motora


Explanation:
Dictionary of Automotive Terms

Rec je o starteru motora, pa bi tako i trebalo zadrzati, eventualno mozete zameniti i nazivom pokretac motora. Ima razlicitih vrsta pokretaca motora kao elektro-pokretaca, rucnih pokretaca itd.
Ne bih se slozila da je u pitanju anlaser,jere je anlaser pokretac automobila, a ne pokretac motora.

• Starter Motor

A small electrical motor that causes the engine crankshaft to begin to turn, which starts the engine running and so starts the vehicle. Also called the "cranking motor." Also see bendix type starter drive and overrunning clutch starter drive

Rina LS
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 52