KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

Torque

Serbo-Croat translation: obrtni, torzioni momenat


11:05 Jun 15, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / automobili
English term or phrase: Torque
O cemu se ovde tacno radi? I am puzzled. Moram da stavim nesto smisleno, iako mi ne bude potpuno jasno sa tehnickog aspekta.

Jasno mi je da su morali da steluju motor na nizi torque u Nm, ali kako bismo ovo rekli na sh?

In fact, apparently when they first designed this engine they had 1,200 Newton metres of torque. In order for the poor old transmission to survive, they’ve actually de-tuned it to only 1,000 Newton metres.
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:obrtni, torzioni momenat
Explanation:
nisam ni ja neki ekspert, daleko od toga, ali tako pise u raznim recnicima, ukljucujuci Bensona :))
Selected response from:

MajaM
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1moment sile
Mike Lovric
5 +1obrtni moment
Jelena Bubalo
2 +2obrtni, torzioni momenatMajaM


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
torque
obrtni, torzioni momenat


Explanation:
nisam ni ja neki ekspert, daleko od toga, ali tako pise u raznim recnicima, ukljucujuci Bensona :))

MajaM
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maria Callebaut: zapravo je reco kaisu koji je ko nekih vozila od metala (lanac) a kod nekih od neke vrste gume (rec je poreklom FR i znaci lanac). Neophodan za transmisiju - prenos:-)
9 mins

agree  Natasa Grubor: Marija, u pravu ste "obrtni moment" -http://www.vrelegume.co.yu/strana.php?rubrika=1&&tip=auto_te...
27 mins

agree  Nedzad Selmanovic
1 hr

agree  Ljiljana Malovic: obrtni moment - moguce da je greska u kucanju.
1 hr

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
torque
obrtni moment


Explanation:
To je prvo termin iz oblasti fizike, pa iz oblasti mašinstva i automobilizma.

Jelena Bubalo
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
47 mins

neutral  Ljiljana Malovic: Maja je vec dala ovaj odgovor, 25 minuta ranije, ukljucujuci i jos jedan. Momenat ili moment - moze biti i greska u kucanju
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
torque
moment sile


Explanation:
torzioni moment, ili uvrtanje.

[DOC] Priloga k akreditacijski listini (Kalibracijski laboratoriji)
File Format: Microsoft Word 2000 - View as HTML
Moment sile / Torque. Pretvorniki momenta. (Torque transducers). (20 do/to 1000) Nm.
0,20 %. Momentni kljuèi. (Torque wrenches). (20 do/to 1000) Nm ...
www.gov.si/sa/teksti-1/doc/cal/L005.doc - Similar pages



Mike Lovric
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ingrid Lovric
1 min