KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

spoddy

Serbo-Croat translation: smotan, mutav, nespretan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spoddy
Serbo-Croat translation:smotan, mutav, nespretan
Entered by: Ljiljana Malovic

09:41 Jun 17, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / automobili
English term or phrase: spoddy
opis nekog Aston Martina, nisam siguran da sam pravilno napisao rec:

And the first of the really modern Astons did just that!
If you’ve ever seen a Vanquish, er, no, wrong voice! If you’ve ever seen a Vanquish on the road – it makes even the spoddiest, bone-head look like a truly sexy hero type!
Bogdan Petrovic
Serbia
smotan, mutav, nespretan
Explanation:
spod je slang i sinonim mu je izmedju, ostalog, nerd.

Nerds - o njima je cak i film snimljen, svi su smotani (do daske), mutavi (do besvijesti) i nespretni, nemusti itd.

Spoddiest se moze prevesti kao: najsmotaniji, najmutaviji, najnespretniji...
Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2drustveno neprikladan, neprikladan, nepodesan, nesposoban
Rina LS
4 +1smotan, mutav, nespretan
Ljiljana Malovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
drustveno neprikladan, neprikladan, nepodesan, nesposoban


Explanation:
Oxford English Dictionary

• spod

■ noun Brit. informal an excessively studious or socially inept person.


spoddy adjective
znacenje: drustveno neprikladan, neprikladan, nepodesan, nesposoban, a u vasem prevodu biste mogli uklopiti na sledeci nacin:...cini da i nesposobnjakovic i glupan ,... ili nesto slicno, ili da
najgori (tip automobila) izgleda poput,...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 17 mins (2005-06-17 10:59:15 GMT)
--------------------------------------------------

cak i najruzniji (pa imate slobodu da preoblikujete ovu rec kako Vam volja)

Rina LS
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MayaImp: spod=geek, nerd, ordinary person (štreber, šonja, anonimus)
10 mins
  -> da, sve to moze; hvala lepo

agree  Ljiljana Malovic: da, ali spoddiest bonehead se ipak odnosi na vozaca tog automobila koji u tom autu djeluje kao ... Brad Pitt? Ili ...zavisi od ukusa
12 hrs
  -> da, da, sada vidim da ste u pravu; samo bolje poput nekog drugog-hahah; hvala Vam

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
smotan, mutav, nespretan


Explanation:
spod je slang i sinonim mu je izmedju, ostalog, nerd.

Nerds - o njima je cak i film snimljen, svi su smotani (do daske), mutavi (do besvijesti) i nespretni, nemusti itd.

Spoddiest se moze prevesti kao: najsmotaniji, najmutaviji, najnespretniji...

Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 32
Grading comment
hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS
14 mins
  -> hvala, budne smo obje izgleda.