KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

bone head

Serbo-Croat translation: mamlaz, praznoglavac, praznoglavi skorojevic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bone head
Serbo-Croat translation:mamlaz, praznoglavac, praznoglavi skorojevic
Entered by: Ljiljana Malovic

09:42 Jun 17, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / automobili
English term or phrase: bone head
And the first of the really modern Astons did just that!
If you’ve ever seen a Vanquish, er, no, wrong voice! If you’ve ever seen a Vanquish on the road – it makes even the spoddiest, bone-head look like a truly sexy hero type!
Bogdan Petrovic
Serbia
mamlaz, praznoglavac, praznoglavi skorojevic
Explanation:
u kontekstu ove recenice biste sasvim lijepo mogli prevesti:
"Ako vas interesuje kako izgleda Vanquish-vozilo na cesti, mozemo vam mirne duse reci da bi za njegovim volanom cak i najsmotaniji praznoglavi skorojevic nevjerovatno podsjecao na neodoljivog seks-idola!"
Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
mamlaz mi odgovara, hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2glupak, glupan, budala, tupoglavac, tupan, ...zaglavlje bloka
Rina LS
4 +2mamlaz, praznoglavac, praznoglavi skorojevic
Ljiljana Malovic
5tupavko/tupan
MayaImp
3 -3markantan, tvrdoglav, košèat, lobanjast
Natasa Grubor


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -3
markantan, tvrdoglav, košèat, lobanjast


Explanation:
vidim da se mozete poigravati sa prevodom, tekst mi izgleda kao takav

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ljiljana Malovic: to nije znacenje imenice 'bone-head' (bonehead)
14 hrs
  -> znam da nije.. zato sam i rekla ono o poigravanju

disagree  Rina LS: hm, tesko da je ovo znacenje reci bonehead
14 hrs
  -> znam da nije.. zato sam i rekla ono o poigravanju sa prevodom

disagree  Maria Callebaut: greskom dat prvi komentar (umesto kod rine)
1 day39 mins

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tupavko/tupan


Explanation:
A stupid person; a dunce.

Synonyms: dunce, dunderhead, numskull, blockhead, lunkhead, hammerhead, knucklehead
http://www.answers.com/bonehead&r=67

MayaImp
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mamlaz, praznoglavac, praznoglavi skorojevic


Explanation:
u kontekstu ove recenice biste sasvim lijepo mogli prevesti:
"Ako vas interesuje kako izgleda Vanquish-vozilo na cesti, mozemo vam mirne duse reci da bi za njegovim volanom cak i najsmotaniji praznoglavi skorojevic nevjerovatno podsjecao na neodoljivog seks-idola!"

Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 32
Grading comment
mamlaz mi odgovara, hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS: great!!! Oo, pa cestitam; to je divno; samo, nema Vama onda nocas spavanja kad krenete da sredjujete utiske sa cerkom, ali velike su to i znacajne stvari koje nam ispunjavaju ovu cesto sumornu svakodnevicu, pa vredi zrtvovati jednu noc; sve najbolje
12 mins
  -> drzim se, jos malo, cekam cerku da dodje sa proslave mature, pa me ovo zabavlja i drzi budnom. jos malo...

agree  Maria Callebaut: glupav, bandoglav, pa cak i pokvarenjak
10 hrs
  -> hvala Marija, nije valjda opet greska.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
glupak, glupan, budala, tupoglavac, tupan, ...zaglavlje bloka


Explanation:
Nije slucajno izabran bas izraz bone-head ( bone prema English Slang Dictionary v1.2 znaci:


1. a joint
2. the penis
3. core, soul
4. to bone out, as in leaving:"They all got in the car and boned out" -- Smokey (Friday [1995])
5. to have sexual intercourse,

jer se u daljem tekstu pominje sexy hero,

a sto se tice automobila bone head je sinonim za "Block Head" sto znaci zaglavlje bloka.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 21 mins (2005-06-17 11:04:12 GMT)
--------------------------------------------------

pogledajte moje komentare uz spoddy, a posto kasnije pominjete \"monocoque\" onda je ovde pre rec o zaglavlju bloka.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 20 mins (2005-06-18 01:03:37 GMT)
--------------------------------------------------

Imam utisak da je ovde u pitanju igra reci; mozete opisivati automobil-sto upucuje znacenje \"zaglavlje bloka\" ili osobu- vozaca; izgleda da je autor i imao na umu igru reci.

Rina LS
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Callebaut
1 day8 mins
  -> hvala lepo, Maria

agree  Saleh Chowdhury, Ph.D.
4 days
  -> thank you; it is great to see you here