KudoZ home » English to Serbo-Croat » Automotive / Cars & Trucks

monocogue

Serbo-Croat translation: monokok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:monocoque
Serbo-Croat translation:monokok
Entered by: MayaImp

10:01 Jun 17, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / automobili
English term or phrase: monocogue
Opis Aston Martina DB9


For starters, there’s the big, bluff, sharkey mouth; then there’s the slightly more swept-back headlights. And who could forget the trademark side vent, and familiar hard shoulder-line across the top of the rear arch! It’s all pure Vanquish-inspired.
Even underneath its skin, it’s the same type of high-tech bonded and riveted aluminium monocogue as the Vanq!
Bogdan Petrovic
Serbia
monokok
Explanation:
Konstrukcija je klasična za ovakva vozila: dvosed sa uzdužno postavljenim ...
ugljeničnih i staklenih vlakana, dok je šasija takođe karbonski monokok, ...
http://www.dnevnik.co.yu/arhiva/14-05-2002/Strane/mozaik.htm

Posljednja verzija priče kojom rješavamo temu šasija i karoserija svakako je i mistični monocoque (monokok).
http://www.bug.hr/autonet/skola/tehnika/karoserija/

S obzirom da je monokok SLR-a izrađen od ugljenikovih vlakana mogla je biti iskorišćena kompetencija tehničkog partnera
http://www.vrelegume.co.yu/strana.php?rubrika=2&&tip=predsta...
Selected response from:

MayaImp
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3monokok
MayaImp
5 +1monokok ili monokok konstrukcija sasije ili monocoque chassis konstrukcija
Rina LS


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
monokok


Explanation:
Konstrukcija je klasična za ovakva vozila: dvosed sa uzdužno postavljenim ...
ugljeničnih i staklenih vlakana, dok je šasija takođe karbonski monokok, ...
http://www.dnevnik.co.yu/arhiva/14-05-2002/Strane/mozaik.htm

Posljednja verzija priče kojom rješavamo temu šasija i karoserija svakako je i mistični monocoque (monokok).
http://www.bug.hr/autonet/skola/tehnika/karoserija/

S obzirom da je monokok SLR-a izrađen od ugljenikovih vlakana mogla je biti iskorišćena kompetencija tehničkog partnera
http://www.vrelegume.co.yu/strana.php?rubrika=2&&tip=predsta...

MayaImp
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS
14 mins

agree  Natasa Grubor
28 mins

agree  Ljiljana Malovic: da i u originalu je speling pogresan - treba Q umjesto G
11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
monokok ili monokok konstrukcija sasije ili monocoque chassis konstrukcija


Explanation:
To je vrsta konstrukcije automobila...

Dublje u tehniku
Sve ukupno ovaj je hibridni Lexus teži za 150 kilograma od svog brata blizanca RX 300. Kad im se to napomene, ljudi iz Lexusa imaju spreman odgovor: ”Ali zato mi nudimo automobil sa snagom osmocilindraša.” Na kraju, uzevši takav argument u obzir, ipak bi se RX 400h mogao zaraèunati balast od nekih 60 do 70 kilograma. Meðutim, to uopšte ne predstavlja problem za ovaj Lexus - monocoque chassis konstrukcija, CAD (computer aided design) i japanske inženjerske veštine omoguæile su stvaranje automobila, lakšeg za 200 do 300 kg od veæine rivala, kako istièe Yukihiro Okane, glavni inženjer na projektu RX 330.

Uostalom i snaga je poveæana. Novi Lexus RX 400h ima V6 benzinski motor sa radnom zapreminom od 3311 ccm, sa èetiri bregasta vratila, 24 ventila, koji ima 155 kW (211 KS) pri 5600 o/min i isporuèuje maksimalni obrtni moment od 288 Nm pri 4400 o/min

pogledajte link koji Vam moze olaksati prevod pojedinih termina: www.vrelegume.co.yu/strana. php?rubrika=2&&id_cikkek=107 - 40k -

MONOCOQUE

n. (Automative) type of of vehicle construction in which the body is united with the frame and machinery; type of construction in which the outer layer absorbs all or most of the stress

Dictionary of Automotive Terms

Monocoque

A design of a vehicle's body where a single shell has the engine and suspension attached to it in various places to spread the load evenly over the whole shell. Holes are cut only to install the engine and allow the driver to get into it. Otherwise it is completely closed. Also called "unit" or "unitized construction ."

Rina LS
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ljiljana Malovic: da, ovo je bas detaljno objasnjenje. S tim sto u originalu treba da stoji Q umjesto G.
11 hrs
  -> da, u pravu ste; kazem ja da Vam je koncentracija na zavidnom nivou; hvala jos jednom