KudoZ home » English to Serbo-Croat » Biology (-tech,-chem,micro-)

peptide loading deficient cell line

Serbo-Croat translation: kultura ćelija deficijentna u nanošenju peptida


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peptide loading deficient cell line
Serbo-Croat translation:kultura ćelija deficijentna u nanošenju peptida
Entered by: Radica Schenck

11:39 Jan 15, 2008
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Medical - Biology (-tech,-chem,micro-) / immunology
English term or phrase: peptide loading deficient cell line
human T-cell responses...
Radica Schenck
Germany
kultura ćelija deficijentna u nanošenju peptida
Explanation:
Ako guglanjem pretražite traženi izraz, u većini varijanti ćete primetiti da se piše s crticama između termina loading i deficient.

loading-deficient = deficijentan u nanošenju
cell line = kultura ćelija
peptide = peptid

In this work, we studied (i) the effect of the RecA loading-deficient recB mutation…

U ovom su radu proučavani (i) učinak recB mutacije deficijentne u nanošenju proteina RecA…

http://www.idd.hr/tbhzc/ftb/FTB2002403.pdf

Uticaj fulerenola na aktivnost antioksidativnih enzima u ozračenoj kulturi ćelija humane eritroleukemije (K562)
The influence of fullerenol on antioxidative enzyme activity in irradiated human erythroleukemic cell line (K562)
http://www.ache.org.yu/HI/2007/no03.html
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
extra odgovor:) hvala svima na pomoći!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kultura ćelija deficijentna u nanošenju peptidaAleksandar Medić
4ćelijska linija sa manjkom peptida
Mira Stepanovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
kultura ćelija deficijentna u nanošenju peptida


Explanation:
Ako guglanjem pretražite traženi izraz, u većini varijanti ćete primetiti da se piše s crticama između termina loading i deficient.

loading-deficient = deficijentan u nanošenju
cell line = kultura ćelija
peptide = peptid

In this work, we studied (i) the effect of the RecA loading-deficient recB mutation…

U ovom su radu proučavani (i) učinak recB mutacije deficijentne u nanošenju proteina RecA…

http://www.idd.hr/tbhzc/ftb/FTB2002403.pdf

Uticaj fulerenola na aktivnost antioksidativnih enzima u ozračenoj kulturi ćelija humane eritroleukemije (K562)
The influence of fullerenol on antioxidative enzyme activity in irradiated human erythroleukemic cell line (K562)
http://www.ache.org.yu/HI/2007/no03.html

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
extra odgovor:) hvala svima na pomoći!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
43 mins
  -> Hvala.

agree  Mira Stepanovic
1 day8 hrs
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days11 hrs
  -> Hvala.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ćelijska linija sa manjkom peptida


Explanation:
cell line - ćelijska linija:
http://snena.tripod.com/id57.html
U većini slučajeva prisutna je jedna normalna i jedna aberantna ćelijska linija.

peptide loading deficient - sa manjkom/nedovoljnim nivoom peptida


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-15 13:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

*Mozaicizam je kada jedna osoba ima najmanje dve ćelijske linije različitog kariotipa, a koje su nastale deobom jednog zigota.

Mira Stepanovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat