KudoZ home » English to Serbo-Croat » Construction / Civil Engineering

float

Serbo-Croat translation: float-staklo/obicno staklo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:float
Serbo-Croat translation:float-staklo/obicno staklo
Entered by: Bogdan Petrovic

07:07 Jan 21, 2008
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: float
Glass package on transparent parts consists of: tempered outer glass d=6mm, type “synergy green – Glaverbel”; 15mm air cavity; inner glass 4mm float.
Bogdan Petrovic
Serbia
float-staklo
Explanation:
Mali staklarski rječnik:
Float staklo
- danas se nepravedno za njega koristi naziv obično staklo koje je slabije kvalitete jer je dobiveno metodom izvlačenja. Dobilo je ime po Float postupku: masa se razlije i pluta po rastaljenom kositru te se kao i svaka tekućina razlije i postaje idealno ravno. Ovo se staklo najčešće koristi u današnje doba u građevinarstvu i za dobivanje gotovo svih staklarskih proizvoda. Dostupan je gotovo u debljinama od 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 15, 19 te 25 mm. Može biti bojano u masi ili na njega stavljen neki nanos te se iz njega izrađuju zrcala.
(http://www.staklorez-buric.hr/rjecnik-10-float-staklo.php )


"KATALOG GRAĐEVINARSTVO I OPREMANJE
INDUSTRIJA STAKLA PANČEVO
...
Prozirno žareno float-staklo - (P)
Obojeno žareno float-staklo - (P)"
( http://www.gradjevinarstvo.co.yu/firma.asp?sifra=1122 )


"Float" se ne prevodi.
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Stavio sam float, hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3float-staklo
V&M Stanković
5obično staklo
Mira Stepanovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
obično staklo


Explanation:
Biljur staklo (sta.) - ref. građ. rečnik, B. Vukičević, uobičajeni prevod ali mislim da ovaj prevod ne odgovara kontekstu

Ovde "obično" ima značenje da nije "refleksiono":
Obično (Float) — float staklo je staklo koje se izvodi pomoću float tehnologije. Sastoji se od kontinuiranog staklenon ribbona na površini od otopljenog metala. Visoke je kvalitete, prozirno, ravnih, paralelnih površina, prirodnog izgleda i bez ikakvih deformacija. Boje običnog stakla su: bezbojno, bronca, zeleno, sivo, azur, tamno plavo. Upotrebljava se za ostakljivanje prozora, vrata, zimskih vrtova, fasada/pročelja zgrada.


    Reference: http://www.strojograd.hr/tehnologija/ispune/
Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 195

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
float-staklo


Explanation:
Mali staklarski rječnik:
Float staklo
- danas se nepravedno za njega koristi naziv obično staklo koje je slabije kvalitete jer je dobiveno metodom izvlačenja. Dobilo je ime po Float postupku: masa se razlije i pluta po rastaljenom kositru te se kao i svaka tekućina razlije i postaje idealno ravno. Ovo se staklo najčešće koristi u današnje doba u građevinarstvu i za dobivanje gotovo svih staklarskih proizvoda. Dostupan je gotovo u debljinama od 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 15, 19 te 25 mm. Može biti bojano u masi ili na njega stavljen neki nanos te se iz njega izrađuju zrcala.
(http://www.staklorez-buric.hr/rjecnik-10-float-staklo.php )


"KATALOG GRAĐEVINARSTVO I OPREMANJE
INDUSTRIJA STAKLA PANČEVO
...
Prozirno žareno float-staklo - (P)
Obojeno žareno float-staklo - (P)"
( http://www.gradjevinarstvo.co.yu/firma.asp?sifra=1122 )


"Float" se ne prevodi.

V&M Stanković
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 48
Grading comment
Stavio sam float, hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
1 hr
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 hrs
  -> hvala

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
31 days