KudoZ home » English to Serbo-Croat » Construction / Civil Engineering

Fast-Dry material

Serbo-Croat translation: brzo sušeći materijal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fast-Dry material
Serbo-Croat translation:brzo sušeći materijal
Entered by: Mira Stepanovic

16:09 Mar 11, 2008
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Fast-Dry material
pri izgradnji teniskih igralista:
The Fast-Dry material is the finished product and needs to be placed with the utmost care and professionalism. The Fast-Dry material provides a smooth and comfortable playing surface for tennis players. It is very important that this material be placed at a very consistent depth in its installation and that the material is kept dry during storage and installation.
miriana
Bosnia and Herzegovina
brzo sušeći materijal
Explanation:
ili materijal koji se brzo suši

http://www.baumax.hr/Content.Node/bauen/vrste-estriha.php
Brzo sušeći estrih: Industrijski zamiješana, specijalna suha žbuka, koju na gradilištu obradite prema uputama proizvođača. Na brzi estrih, u pravilu već nakon 36 sati, možete položiti drugu podnu oblogu, kao što su npr. pločice (uzmite u obzir klimatske uvjete i mjerenja vlage).

http://www.comotempera.hr/proizvodi.php?katalog_id=18&grupa_...
Visoko kvalitetna, brzo sušeća boja, otporna na sve vremenske uvjete.

http://www.sevensea.hr/hrv/epifanes/
Epifanes Rapid Clear - brzo sušeći lak bezbojan
Epifanes Rapid Coat - brzo sušeći lak sa tik pigmentom



Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Da, mislim da bi to u ovom kontekstu bilo primjerenije. Najljepsa hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5brzo sušeći materijal
Mira Stepanovic
3igrajući sloj
Goran & Snežana Erdei


  

Answers


1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fast-dry material
igrajući sloj


Explanation:
Iz konteksta koji ste naveli izgleda nam da se radi o podlozi po kojoj se igrači kreći, dakle površinskom sloju. Obavezno pogledajte link koji smo vam naveli jer ćete tamo naći nazive svih slojeva od kojih se pravi tenisko igralište. Možda vam to bude od pomoći.


    Reference: http://www.groupkonzept.co.yu/proizvodi.html
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

3 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fast-dry material
brzo sušeći materijal


Explanation:
ili materijal koji se brzo suši

http://www.baumax.hr/Content.Node/bauen/vrste-estriha.php
Brzo sušeći estrih: Industrijski zamiješana, specijalna suha žbuka, koju na gradilištu obradite prema uputama proizvođača. Na brzi estrih, u pravilu već nakon 36 sati, možete položiti drugu podnu oblogu, kao što su npr. pločice (uzmite u obzir klimatske uvjete i mjerenja vlage).

http://www.comotempera.hr/proizvodi.php?katalog_id=18&grupa_...
Visoko kvalitetna, brzo sušeća boja, otporna na sve vremenske uvjete.

http://www.sevensea.hr/hrv/epifanes/
Epifanes Rapid Clear - brzo sušeći lak bezbojan
Epifanes Rapid Coat - brzo sušeći lak sa tik pigmentom





Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 195
Grading comment
Da, mislim da bi to u ovom kontekstu bilo primjerenije. Najljepsa hvala!