ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Serbo-Croat » Construction / Civil Engineering

structural design

Serbo-Croat translation: projektovanje konstrukcija ili statički proračun u uskom smislu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:structural design
Serbo-Croat translation:projektovanje konstrukcija ili statički proračun u uskom smislu
Entered by: bpetrov

20:12 Sep 22, 2009
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: structural design
the architect must posses an understanding of the structural design, constructional and engineering problems associated with building design,
bpetrov
Serbia
projektovanje konstrukcija
Explanation:
ili statički proračun u uskom smislu
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3projektovanje konstrukcija
Mira Stepanovic
2strukturni dizajn
Milan Djukić


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
strukturni dizajn


Explanation:
Članove stručnog žirija činili su uglavnom odabrani stručnjaci i javni radnici iz Novog Sada zajedno sa dvojicom arhitekata iz inostranstva. To su bili Boris Podrecca, redovni profesor sa Tehničkog univerziteta u Štutgartu i direktor Instituta za arhitekturu i teoriju prostora kao i dr Klaus Bollinger, profesor strukturnog dizajna na Univerzitetu primenjenih umetnosti u Beču i načelnik Zavoda za arhitekturu Univerziteta za primenjene umetnosti u Beču.

Example sentence(s):
  • Sačuvali smo strukturni dizajn stare tvornice, obnovili enterijer i uljepšali fasadu. Kod nas se osjeća atmosfera i staroga i novoga

    Reference: http://agmagazin.com/main/index.php?option=com_content&task=...
    Reference: http://croatian.cri.cn/112/2008/02/26/21@248.htm
Milan Djukić
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 20

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
projektovanje konstrukcija


Explanation:
ili statički proračun u uskom smislu

Mira Stepanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 195
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
10 hrs
  -> Hvala Nataša!

agree  Kristina Kolic
15 hrs
  -> Hvala Kristina!

agree  Veronica Prpic Uhing
1 day2 hrs
  -> Hvala Vera!