KudoZ home » English to Serbo-Croat » Economics

SCoA range

Serbo-Croat translation: opseg iz „Standardnog kontnog plana“ (SCoA)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SCoA range
Serbo-Croat translation:opseg iz „Standardnog kontnog plana“ (SCoA)
Entered by: Bogdan Petrovic

07:14 Mar 6, 2008
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / employment
English term or phrase: SCoA range
Inclusions/exclusions from FTE calculation

Excluded: Outsourced activities
Excluded from FTE reporting are all Third Party employees involved in the execution of contractually agreed services, where a Third Party is responsible for the staffing and management of the services. The role of the OPCO is limited to the definition and control of the contractual terms and payment.
Cost of these services are not reported in the 411 SCoA range
Included: OpCo managed contractors and consultants
Included in the FTE reporting are Third Party employees that are involved in the execution of tasks and services managed by the Operating Company. The OpCo pays hourly or daily fees.
Cost of these employees are reported in the 411-range of SCoA
Bogdan Petrovic
Serbia
opseg iz „Standardnog kontnog plana“ (SCoA)
Explanation:
ili:
opseg iz „Standardnog kontnog okvira“ (SCoA)

SCoA = Standard Chart of Accounts
Chart of Accounts = kontni plan (1) ili kontni okvir(2)

(1) Finansijsko-bankarski rečnik, Nada Vukčević, Građevinska knjiga Beograd
(2) Privredno-poslovni rečnik, Marija Landa, Građevinska knjiga Beograd

The list of SCOA codes for use by central government entities, funds, public corporations and trading funds, when reporting data for WGA 2006-07 is available in the document linked below.

SCOA changes 2005-06 2006-07
http://www.wga.gov.uk/pages/scoa.html

U navedenom Excel dokumentu (http://www.wga.gov.uk/documents/SCOA_changes_2005-06_2006-07... nalaze se, između ostalog i sledeće šifre konta:
41111000 Income tax
41112000 Corp. tax
41113000 Petroleum revenue tax
41114000 Capital gains tax
41115000 Inheritance tax
41116000 Stamp duties
41117000 Social security contributions received
41118000 Tax Credits
41119000 Broadcast license
41121000 Value added tax
41122000 Hydrocarbon oils duties
41123000 Tobacco duties
41124000 Spirits duties
41125000 Wine, cider & perry duties
41126000 Beer duties
41128000 Betting & gaming duties
41129000 Air passenger duties
41130000 Insurance premium tax
41131000 Landfill tax
41132000 Climate change levy
41133000 Customs duties
41134000 Agricultural duties
41135000 Aggregates levy
41136000 Lorry road - user charge
41140300 National Health contributions
41140600 Student Loans Income
41141000 Vehicle excise duties
41143000 NNDR - Local Authorities
41144000 NNDR - Crown list
41145000 NNDR - Central list
41146000 Lottery income
41147000 Regulatory fees
41147500 Sugar levies
41148000 Other - Taxation Income

Verovatno se na njih misli kada se govori o „411 SCoA range“, jer sve počinju na 411. Tabela naravno sadrži i druge šifre, npr. one koje počinju na 412, 413, 511, 512, 513, 514, 516, 540, 560, 111, 112, 113…

Kontni okvir (kontni plan)
Kontni okvir je verovatno najvažnija alatka organizovanja za potrebe računovodstva i izveštavanja.

Knjigovodstvo se obavlja pomoću konta koje se dodeljuju transakcijama unesenim u glavnu knjigu. Konta omogućavaju da se transakcije saberu i da se naprave završni izveštaji. Komplet
šifri koje jedna organizacija koristi naziva se njenim "kontnim okvirom" ("Chart of Accounts").
http://www.civilnodrustvo.ba/files/docs/biblioteka/knjige/Pr...

Kontni plan je spisak svih konta (racuna) imovine, obaveza, prihoda i rashoda u jednom preduzecu, banci ili nekoj drugoj ustanovi. On se generalno ppropisuje zakonom o racunovodstvu gde se definisu sva tzv trocifrena konta. Na preduzecu je da otvori druga konta. Konta se grupisu po klasama: 0 su nematerijalna ulaganja i osnovna sredstva, 1 su zalihe, 2 kupci i novac, 3 kapital, 4 dobavljaci i ostale obaveze, 5 rashodi, 6 prihodi, 7 konta glavne knjige, 8 vanbilansna evidencija i 9 tzv. pogonski obracun gde se za svako mesto troska (finansije, proizvodnja, itd) i svaki proizvod ili uslugu otvaraju konta iz grupe 5 i 6, samo sto pocinju sa 9. Tokom godine sa na njima knjize promene (kupovine, prodaje, prenos sredstava, ulaz i izlaz iz magacina...), da bi se na kraju godine promet na tim kontima sumirao, a stanje bilo preneto u finansijske izvestaje Bilans stanja, Bilans uspeha i Toko gotovine.
http://forum.krstarica.com/showthread.php?t=68155

kontni plan (chart of accounts)
Klasifikacija svih transakcija i događaja (plaćanje, prihodi, amortizacija, gubici, itd.) prema njihovoj ekonomskoj, zakonskoj ili računovodstvoj prirodi. Definiše organizaciju računovodstvenih knjiga koje vode vladine računovođe.
http://www.finance.gov.mk/mk/brosuri/javni_sredstva/managing...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-06 11:54:52 GMT)
--------------------------------------------------

Kontni okvir je najvažniji računovodstveni šifarnik, na koji se vezuju svi ostali šifarnici. U program je već uključen osnovni kontni okvir, ali svakako ga po potrebi možemo dopunjavati, sažimati iili širiti.
http://help.datalab.co.yu/p50/000270.html
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2opseg iz „Standardnog kontnog plana“ (SCoA)Aleksandar Medić
3po klasifikaciji scoa
Natasa Djurovic


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
scoa range
po klasifikaciji scoa


Explanation:
Scoa= Superannuated Comonwealth Officers Association

www.aph.gov.au/house/committee/ewr/wkc/subs/sub73.pdf

Range = jedno od znacenja je i klasifikovati


Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
opseg iz „Standardnog kontnog plana“ (SCoA)


Explanation:
ili:
opseg iz „Standardnog kontnog okvira“ (SCoA)

SCoA = Standard Chart of Accounts
Chart of Accounts = kontni plan (1) ili kontni okvir(2)

(1) Finansijsko-bankarski rečnik, Nada Vukčević, Građevinska knjiga Beograd
(2) Privredno-poslovni rečnik, Marija Landa, Građevinska knjiga Beograd

The list of SCOA codes for use by central government entities, funds, public corporations and trading funds, when reporting data for WGA 2006-07 is available in the document linked below.

SCOA changes 2005-06 2006-07
http://www.wga.gov.uk/pages/scoa.html

U navedenom Excel dokumentu (http://www.wga.gov.uk/documents/SCOA_changes_2005-06_2006-07... nalaze se, između ostalog i sledeće šifre konta:
41111000 Income tax
41112000 Corp. tax
41113000 Petroleum revenue tax
41114000 Capital gains tax
41115000 Inheritance tax
41116000 Stamp duties
41117000 Social security contributions received
41118000 Tax Credits
41119000 Broadcast license
41121000 Value added tax
41122000 Hydrocarbon oils duties
41123000 Tobacco duties
41124000 Spirits duties
41125000 Wine, cider & perry duties
41126000 Beer duties
41128000 Betting & gaming duties
41129000 Air passenger duties
41130000 Insurance premium tax
41131000 Landfill tax
41132000 Climate change levy
41133000 Customs duties
41134000 Agricultural duties
41135000 Aggregates levy
41136000 Lorry road - user charge
41140300 National Health contributions
41140600 Student Loans Income
41141000 Vehicle excise duties
41143000 NNDR - Local Authorities
41144000 NNDR - Crown list
41145000 NNDR - Central list
41146000 Lottery income
41147000 Regulatory fees
41147500 Sugar levies
41148000 Other - Taxation Income

Verovatno se na njih misli kada se govori o „411 SCoA range“, jer sve počinju na 411. Tabela naravno sadrži i druge šifre, npr. one koje počinju na 412, 413, 511, 512, 513, 514, 516, 540, 560, 111, 112, 113…

Kontni okvir (kontni plan)
Kontni okvir je verovatno najvažnija alatka organizovanja za potrebe računovodstva i izveštavanja.

Knjigovodstvo se obavlja pomoću konta koje se dodeljuju transakcijama unesenim u glavnu knjigu. Konta omogućavaju da se transakcije saberu i da se naprave završni izveštaji. Komplet
šifri koje jedna organizacija koristi naziva se njenim "kontnim okvirom" ("Chart of Accounts").
http://www.civilnodrustvo.ba/files/docs/biblioteka/knjige/Pr...

Kontni plan je spisak svih konta (racuna) imovine, obaveza, prihoda i rashoda u jednom preduzecu, banci ili nekoj drugoj ustanovi. On se generalno ppropisuje zakonom o racunovodstvu gde se definisu sva tzv trocifrena konta. Na preduzecu je da otvori druga konta. Konta se grupisu po klasama: 0 su nematerijalna ulaganja i osnovna sredstva, 1 su zalihe, 2 kupci i novac, 3 kapital, 4 dobavljaci i ostale obaveze, 5 rashodi, 6 prihodi, 7 konta glavne knjige, 8 vanbilansna evidencija i 9 tzv. pogonski obracun gde se za svako mesto troska (finansije, proizvodnja, itd) i svaki proizvod ili uslugu otvaraju konta iz grupe 5 i 6, samo sto pocinju sa 9. Tokom godine sa na njima knjize promene (kupovine, prodaje, prenos sredstava, ulaz i izlaz iz magacina...), da bi se na kraju godine promet na tim kontima sumirao, a stanje bilo preneto u finansijske izvestaje Bilans stanja, Bilans uspeha i Toko gotovine.
http://forum.krstarica.com/showthread.php?t=68155

kontni plan (chart of accounts)
Klasifikacija svih transakcija i događaja (plaćanje, prihodi, amortizacija, gubici, itd.) prema njihovoj ekonomskoj, zakonskoj ili računovodstvoj prirodi. Definiše organizaciju računovodstvenih knjiga koje vode vladine računovođe.
http://www.finance.gov.mk/mk/brosuri/javni_sredstva/managing...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-06 11:54:52 GMT)
--------------------------------------------------

Kontni okvir je najvažniji računovodstveni šifarnik, na koji se vezuju svi ostali šifarnici. U program je već uključen osnovni kontni okvir, ali svakako ga po potrebi možemo dopunjavati, sažimati iili širiti.
http://help.datalab.co.yu/p50/000270.html

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: To je "Standardni kontni okvir", za "opseg" ne znam, na hrvatskom je "razred". Svaki kontni plan sastoji se od različitih razreda koji počinju posebnom brojkom i dijele se dalje na podrazrede.
5 hrs
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days3 hrs
  -> Hvala.