KudoZ home » English to Serbo-Croat » Geography

USA Minor Outlying Islands

Serbo-Croat translation: Zavisne teritorije SAD; Otocne teritorije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:USA Minor Outlying Islands
Serbo-Croat translation:Zavisne teritorije SAD; Otocne teritorije
Entered by: Ljiljana Malovic

20:10 Jun 15, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Geography
English term or phrase: USA Minor Outlying Islands
posto ne mogu da nadjem neki iole zvanicni prevod iso kodova zemalja na internetu, moram nekako da se snadjem. iso kod za trazenu teritoriju je UM. na carinskom sajtu, npr., navedena je ova tabela sa nazivima zemalja na engleskom, i svuda tako.
MajaM
Zavisne teritorije SAD; Otocne teritorije
Explanation:
USA Minor Outlying Islands su zavisne teritorije SAD, ostrva koja se nalaze u reznim dijelovima Pacifika ali su teritorijalno pripojena SAD-u.
Tu spadaju: Djevicanska ostrva, Sjedinjenih Drzava, Guam, Americka Samoa, Midvej Atol, Vejk ostrvo
http://bs.efactory.pl/Sjedinjene_Američke_Države

Guam i Americka Samoa su blize teritorijalnim vodama Australije i Okeanije, dok su ostala ostrva blize Sjevernoj Americi.

Ali pripadaju teritoriji SAD.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-06-15 22:08:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://bs.wikipedia.org/wiki/Države_svijeta

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 58 mins (2005-06-15 22:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

greskica:
Djevicanska Ostrva Sjedinjenih Drzava (bez zareza)
Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zavisne teritorije SAD; Otocne teritorije
Ljiljana Malovic
4US Minor Outlying Islands
Mike Lovric


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
usa minor outlying islands
Zavisne teritorije SAD; Otocne teritorije


Explanation:
USA Minor Outlying Islands su zavisne teritorije SAD, ostrva koja se nalaze u reznim dijelovima Pacifika ali su teritorijalno pripojena SAD-u.
Tu spadaju: Djevicanska ostrva, Sjedinjenih Drzava, Guam, Americka Samoa, Midvej Atol, Vejk ostrvo
http://bs.efactory.pl/Sjedinjene_Američke_Države

Guam i Americka Samoa su blize teritorijalnim vodama Australije i Okeanije, dok su ostala ostrva blize Sjevernoj Americi.

Ali pripadaju teritoriji SAD.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-06-15 22:08:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://bs.wikipedia.org/wiki/Države_svijeta

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 58 mins (2005-06-15 22:09:01 GMT)
--------------------------------------------------

greskica:
Djevicanska Ostrva Sjedinjenih Drzava (bez zareza)

Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS
13 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
usa minor outlying islands
US Minor Outlying Islands


Explanation:
To je sluzbeno ime te nema sluzbenog prijevoda.
ISO kodovi su na CIA stranici:
http://www.public-domain-content.com/books/cia_world_factboo...

Primjer koristenja US Minor Outlying Islands bez prijevoda:
http://www3.kompass.com/kinl/static/hr/contact_forms/sign-in...
Na tom formularu pogledajte US MOI.

Mike Lovric
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
Grading comment
trazila sam sluzbeni prevod, u smislu standardizovani, uobicajeni, odn. srpsko/hrvatsku/bosansku, whatever, listu sa iso kodovima. ovo sto ste poslali na proz je engleska lista, odn. termin.
The asker has declined this answer
Comment: trazila sam sluzbeni prevod, u smislu standardizovani, uobicajeni, odn. srpsko/hrvatsku/bosansku, whatever, listu sa iso kodovima. ovo sto ste poslali na proz je engleska lista, odn. termin.