KudoZ home » English to Serbo-Croat » Medical: Health Care

point of care

Serbo-Croat translation: analiza koja se obavlja van laboratorije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:point of care
Serbo-Croat translation:analiza koja se obavlja van laboratorije
Entered by: Marija Mogoš

14:10 Jul 8, 2007
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / diagnostics
English term or phrase: point of care
Mislim da se odnosi na mjerenje nivoa secera u krvi, u svakom slucaju, povezano je sa lijecenjem dijabetisa.
Ognjenka Maric
Spain
analiza koja se obavlja van laboratorije
Explanation:
Možda bi i ovo rešenje moglo da Vam posluži dok ne pronađete neko definitivno...
Nisam sigurna da li postoji tačan prevod ovog termina jer, koliko mogu da primetim, na nekim sajtovima nije ni prevođen, već je original stavljen pod znake navoda, kao što možete videti iz www.dmbj.org.yu/jmb/pdf/suppl/str_33.pdf.
Veliki pozdrav.
Selected response from:

Marija Mogoš
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3analiza koja se obavlja van laboratorije
Marija Mogoš
3svakodnevni test krvi (samokontrola glukoze u krvi) kod kuce
CroAnglo


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
svakodnevni test krvi (samokontrola glukoze u krvi) kod kuce


Explanation:
point-of-care systems

laboratory and other services provided to patients at the bedside. These include diagnostic and laboratory testing using automated information entry systems.

Retrieved from "http://www.biology-online.org/dictionary/Point-of-care_syste...



CroAnglo
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analiza koja se obavlja van laboratorije


Explanation:
Možda bi i ovo rešenje moglo da Vam posluži dok ne pronađete neko definitivno...
Nisam sigurna da li postoji tačan prevod ovog termina jer, koliko mogu da primetim, na nekim sajtovima nije ni prevođen, već je original stavljen pod znake navoda, kao što možete videti iz www.dmbj.org.yu/jmb/pdf/suppl/str_33.pdf.
Veliki pozdrav.


    Reference: http://www.ohsu.edu/pathology/POC/pocpolicy.html
Marija Mogoš
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala