KudoZ home » English to Serbo-Croat » Medical (general)

consultant psychiatrist

Serbo-Croat translation: konsultant za psihijatriju/vestak-psihijatar (zavisno od konteksta)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:consultant psychiatrist
Serbo-Croat translation:konsultant za psihijatriju/vestak-psihijatar (zavisno od konteksta)
Entered by: Rina LS

19:30 Jul 20, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Social Sciences - Medical (general) / psychiatry
English term or phrase: consultant psychiatrist
naziv toga doktora
John Farebrother
United Kingdom
konsultant za psihijatriju/vestak-psihijatar (zavisno od konteksta)
Explanation:
Kenet Grenvil-Grosman, honorarni konsultant za psihijatriju londonske bolnice
... Samo, nemojte se nadati da æe vam psihijatar pomoæi da razrešite dilemu. ...
www.vreme.com/arhiva_html/458/27.html - 13k -
... familija. Veštak psihijatar je utvrdio da NL izbegava svaki razgovor na
temu sekti, ali i preporuèio obavezno leèenje. STRANKE ...
www.novosti.co.yu/vest. php?vest=27745&rubrika=Hronika - 34k -
... Veštak psihijatar je na suðenju za Jovanoviæa rekao da je psihièki potpuno zdrava
liènost i da je u kritiènom momentu bio smanjene uraèunljivosti, ali ...
www.sedmica.co.yu/026138.htm - 51k -
Selected response from:

Rina LS
Serbia
Grading comment
hvala Rina1
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2konsultant za psihijatriju/vestak-psihijatar (zavisno od konteksta)
Rina LS
4lekar-savetnik na psihijatriji
Marija Stojanovich
3psihijatar konzultant
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lekar-savetnik na psihijatriji


Explanation:
Not that I haven't seen it translated as "psihijatrijski savetnik", but I think this is by far a better translation. :)

"dr Sergije Kržanoviæ,
spec. socijalne medicine,
lekar savetnik"




    Reference: http://www.health.org.yu/aktiv.htm
Marija Stojanovich
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
psihijatar konzultant


Explanation:
.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
konsultant za psihijatriju/vestak-psihijatar (zavisno od konteksta)


Explanation:
Kenet Grenvil-Grosman, honorarni konsultant za psihijatriju londonske bolnice
... Samo, nemojte se nadati da æe vam psihijatar pomoæi da razrešite dilemu. ...
www.vreme.com/arhiva_html/458/27.html - 13k -
... familija. Veštak psihijatar je utvrdio da NL izbegava svaki razgovor na
temu sekti, ali i preporuèio obavezno leèenje. STRANKE ...
www.novosti.co.yu/vest. php?vest=27745&rubrika=Hronika - 34k -
... Veštak psihijatar je na suðenju za Jovanoviæa rekao da je psihièki potpuno zdrava
liènost i da je u kritiènom momentu bio smanjene uraèunljivosti, ali ...
www.sedmica.co.yu/026138.htm - 51k -

Rina LS
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala Rina1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
6 hrs
  -> hvala, Jelena!

agree  Tamara Sinobad
8 hrs
  -> hvala, pickwick!