KudoZ home » English to Serbo-Croat » Medical (general)

trophic ulcer

Serbo-Croat translation: trofièki ulkus (èir)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trophic ulcer
Serbo-Croat translation:trofièki ulkus (èir)
Entered by: BUZOV

01:53 Aug 13, 2004
English to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
Medical (general)
English term or phrase: trophic ulcer
kožne bolesti
Nebojsa Vucinic
Serbia
trofièki ulkus
Explanation:
OXY doo - Poliklinika
... Ulkusi. trofièki ulkus kod dijabetièara - prije HBO. trofièki ulkus kod
dijabetièara - nakon HBO. Previous, Home, Next. Primjeri iz klinièke prakse. ...
www.oxy.hr/poliklinika/galerija/53.htm - 13k - Spremljeno - Sliène stranice

OXY doo - Poliklinika
... Ulkusi. duboki trofièki ulkus kod bolesnika s dijabetièkim stopalom - prije HBO.
duboki trofièki ulkus kod bolesnika s dijabetièkim stopalom - u tijeku HBO. ...
www.oxy.hr/poliklinika/galerija/51.htm - 13k -


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 36 mins (2004-08-13 07:30:02 GMT)
--------------------------------------------------

Trofièka uloga hobotnice Octopus vulgaris u elasmobranhija ...
Trofièka uloga hobotnice Octopus vulgaris u elasmobranhija obalnih voda Senegala
Usporedba s obalnim vrstama Tunisa (središnji dio Sredozemlja). ...
www.izor.hr/acta/hr/v42_1_8.htm - 4k -
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1koji se tice hranjenja, cir (grizlica)Will Matter
4 +1trofièki ulkus
BUZOV


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
koji se tice hranjenja, cir (grizlica)


Explanation:
trophic=koji se tice hranjenja. ulcer=cir (grizlica). HTH.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-13 05:00:56 (GMT)
--------------------------------------------------

www.tkuzmic.com/dictionary.php?word=ulcer

--------------------------------------------------
Note added at 2004-08-13 05:07:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Srpski.


    Reference: http://taktikanova.hr/eh/
    Reference: http://ectaco.com
Will Matter
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vulcan27
5 days
  -> thanks, Bob.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trofièki ulkus


Explanation:
OXY doo - Poliklinika
... Ulkusi. trofièki ulkus kod dijabetièara - prije HBO. trofièki ulkus kod
dijabetièara - nakon HBO. Previous, Home, Next. Primjeri iz klinièke prakse. ...
www.oxy.hr/poliklinika/galerija/53.htm - 13k - Spremljeno - Sliène stranice

OXY doo - Poliklinika
... Ulkusi. duboki trofièki ulkus kod bolesnika s dijabetièkim stopalom - prije HBO.
duboki trofièki ulkus kod bolesnika s dijabetièkim stopalom - u tijeku HBO. ...
www.oxy.hr/poliklinika/galerija/51.htm - 13k -


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 36 mins (2004-08-13 07:30:02 GMT)
--------------------------------------------------

Trofièka uloga hobotnice Octopus vulgaris u elasmobranhija ...
Trofièka uloga hobotnice Octopus vulgaris u elasmobranhija obalnih voda Senegala
Usporedba s obalnim vrstama Tunisa (središnji dio Sredozemlja). ...
www.izor.hr/acta/hr/v42_1_8.htm - 4k -

BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
46 mins
  -> Hvala.