KudoZ home » English to Serbo-Croat » Other

Filing cabinets, safe cabinets

Serbo-Croat translation: ormarici za fajlove , pretinci/sejfovi


06:22 Sep 9, 2006
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Other / furniture
English term or phrase: Filing cabinets, safe cabinets
To je u okviru spiska kancelarijskog namestaja koji se ima nabaviti...
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:ormarici za fajlove , pretinci/sejfovi
Explanation:
Filing cabinets = ormarici za fajlove
safe cabinets = pretinci (ili sejfovi)

Vidi link za filing cabinets
Selected response from:

Sladjana
Montenegro
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ormari za kartotekebojana_dodic
4ormarici za fajlove , pretinci/sejfovi
Sladjana


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
filing cabinets, safe cabinets
ormarici za fajlove , pretinci/sejfovi


Explanation:
Filing cabinets = ormarici za fajlove
safe cabinets = pretinci (ili sejfovi)

Vidi link za filing cabinets



    Reference: http://www.slavicnet.com/pls/cgi/web3.pre_search?in_word=fil...
Sladjana
Montenegro
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  V&M Stanković: fajlovi...sejfovi... koji je to jezik? / P.S. Znači, to je "razvoj" jezika, a ne nešto drugo. Hvala na pouci!
17 hrs
  -> To je srpskohrvatski jezik, gospodjo. Kao jezicar bi ste trebali znati, da se jezik razvija vremenom i da je fajl (dosje) opste priznat izraz! A isto to vazi i ya sejf ili sef! "ya" znaci "za" - stamparska greska!

neutral  srkik: Opste je pravilo da ne treba koristiti stranu rec ako postoji domaca. A mi kao jezicari trebalo bi da znamo i da je "trebati" bezlican glagol u srpskom jeziku.
5 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
filing cabinets, safe cabinets
ormari za kartoteke


Explanation:
http://www.iverak.co.yu/ormari.htm
"Ormari za kartoteke.
Ormari za kartoteke izrađeni su od kvalitetnog čeličnog lima. Standardno u sivoj boji,a mogu biti obojeni i prema zahtevu kupca. Služe za siguran smeštaj dokumentacije u visećem i klasičnim fasciklama. Svaka fioka poseduje ručicu i mehanizam sa klizačima za lako pokretanje. Izrađuju se u dva tipa sa po tri veličine. Karakteristične dimenzije su u tabeli.
Tip A
Širina x dužina A X B (mm) 420 x 600 780 x 600
Visina H (mm) 700 1040 1350 700 1040 1040
Broj fioka 2 3 4 2 3 4"

Ovo je sa sajta nekog proizvodjaca kanc. namestaja. Ima i slike i mislim da je to definitivno to. Tih ormara ima i u domovima zdravlja i stvarno ih zovu kartoteke. I kod ovog proizvodjaca javlja se isti termin, ali nema slike - http://www.zimpa.co.yu/cene.htm.

U Websterovom online recniku daju isti prevod (http://www.websters-online-dictionary.org/translation/Serbia... mada ovaj recnik ima problematicnih resenja, pa ga treba uzeti sa zadrskom. Ovaj put su uboli.

Za safe cabinets ja bih stavila samo "kancelarijski sefovi".

bojana_dodic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V&M Stanković: a "safe cabinet" je "arhivski sigurnosni orman" - http://www.zimpa.co.yu/arhorman.htm
7 hrs
  -> Da, u pravu ste, moze i tako. Hvala