KudoZ home » English to Serbo-Croat » Other

"Foremen school"

Serbo-Croat translation: škola za poslovodje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foremen school
Serbo-Croat translation:škola za poslovodje
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

18:01 Feb 28, 2002
English to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
English term or phrase: "Foremen school"
Radi se o skolovanju
Ivan Frankovics
Hungary
škola za poslovodje
Explanation:
Pretpostavljam da se radi o školi za nadzornike ili poslovodje, odnosno 'industrijske menadžere',ako bismo hteli da to ulepšamo.

Pogledajte ostale termine na dole navedenom veb sajtu.
Selected response from:

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1škola za menadžmentSuzana Marsenic
4 +1škola za poslovoðe
Sladjana Stojanovic
4škola za poslovodje
Larisa Zlatic, Ph.D.
3 +1skola za predradnikeAleksandar Zafirovski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
skola za predradnike


Explanation:
foreman je predradnik, pa to mu dodje kao radnicki kursevi, sada je to verovatno visa strucna sprema.

Aleksandar Zafirovski
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IZIDA: Foreman je upravo to predradnik
7 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
škola za poslovodje


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o školi za nadzornike ili poslovodje, odnosno 'industrijske menadžere',ako bismo hteli da to ulepšamo.

Pogledajte ostale termine na dole navedenom veb sajtu.


    Reference: http://www.krstarica.com/recnik/
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 26

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
škola za poslovoðe


Explanation:
Škola za poslovoðe - može se reæi neka vrsta ekonomske škole kod nas

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hrvaska
301 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
škola za menadžment


Explanation:
u našem srednjoškolskom sistemu još ne postoji takva škola, dok u više školskom obrazovanju postoje više škole za menadžment

Suzana Marsenic
Serbia and Montenegro

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hrvaska: menadzment je druga rec, ovdje se radi o skoli za poslovodje!
301 days