KudoZ home » English to Serbo-Croat » Other

"Apprentice school "

Serbo-Croat translation: zanatska škola


18:02 Feb 28, 2002
English to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
English term or phrase: "Apprentice school "
Radi se o sklovanju. Trazim nesto drugo nego "strucna skola", to bi bilo "Vocational school"
Ivan Frankovics
Hungary
Serbo-Croat translation:zanatska škola
Explanation:
Prevod bi bio zanatska škola po èijem se završetku dobija zvanje struènosti za odreðeni zanat

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-01 08:02:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Obièno to je srednja škola ali trogodišnja, a ne èetvorogodišnja
Selected response from:

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3zanat - nekad je to bilo izucavanje zanatagorana nad-conlan
4 +1Segrtska skola
Kemal Mustajbegovic
5zanatska školaSuzana Marsenic
4zanatska škola
Sladjana Stojanovic
4Skola uz praksuticaz
4Skola ucenika u privredi
Nenija Hasanic


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zanat - nekad je to bilo izucavanje zanata


Explanation:
sretno

gorana nad-conlan
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Aleksic, MA: zanatska škola
3 mins
  -> da, ali nema ih vise!

agree  TBQGS
14 hrs

agree  IZIDA
4 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Skola ucenika u privredi


Explanation:
!

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 36

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Skola uz praksu


Explanation:
Mislim da ovaj termin u nasem jeziku da bude precizan ne postoji, ali kombinacija rijeci moze objasniti sta se misli.

ticaz
Canada

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Segrtska skola


Explanation:
Stari izraz koji je u stvari doslovan prevod.
Ili mozda, "zanatska skola".

Pozdrav!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist: Ipak je zanatska skola bolje.
2 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zanatska škola


Explanation:
Prevod bi bio zanatska škola po èijem se završetku dobija zvanje struènosti za odreðeni zanat

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-01 08:02:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Obièno to je srednja škola ali trogodišnja, a ne èetvorogodišnja

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zanatska škola


Explanation:
mislim da je ovaj izraz najprihvatljiviji jer nekadašnja škola ucenika u privredi ne postoji kao takva

Suzana Marsenic
Serbia and Montenegro