KudoZ home » English to Serbo-Croat » Tech/Engineering

Agencija<izleti,ostale usluge>

Serbo-Croat translation: Travel agency


21:39 Mar 14, 2002
English to Serbo-Croat translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Agencija<izleti,ostale usluge>
Agencija

izleti
Ukoliko zelite da upoznaze neke od znamenitosti Herceg Novog,Crne Gore nasa agencija za Vas organizuje izlete i obilazak Bokokotorskog zaliva,Njegosevog mauzoleja,Manastir Ostroga...Takodje svakodnevno organizujemo izlete do plaza Zanjic,Rose,kao i posjeta ostrvu Mamula,Plavoj Spilji...
Vila \'\'Perla\'\' za svoj goste organizuje i posjetu kulturnom spomeniku i gradu Dubrovnik(Hrvatska) kao i niz slicnih i zanimljivih destinacija za va¹ sto ljepsi i kompletniji odmor.
ostale usluge
Raznovrsnoj ponudi nudimo Vam i usluge iznajmljivanja:jahti,mini brodica,motora,skutera,automobila,motora...kao i usluge taxi prevoza do svih zeljenih destinacija u gradu i van njega!Uzivajte!


Cjenovnik

$
Zbog cestih korekcija cjena one za sada nisu dostupne i najsigurnije je da nam se obratite za informacije o cjenama putem e-maila ili na date telefone!Hvala!
Igor
Serbo-Croat translation:Travel agency
Explanation:
agencija = travel agency (or travel bureau)
izleti = excursions
ostale usluge = other services
Selected response from:

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Travel agency
Larisa Zlatic, Ph.D.
5 +1AgencijaMarina Nikolic
5Za prevod ostatka teksta...
Aleksander Vasiljevic
4travel agency, exurcion, other services
Sladjana Stojanovic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Travel agency


Explanation:
agencija = travel agency (or travel bureau)
izleti = excursions
ostale usluge = other services

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  duje: good choice
2 days18 hrs

agree  Veronica Prpic Uhing
2699 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Za prevod ostatka teksta...


Explanation:
...obratite se koleginici Suzani Marseniæ iz Budve na mail sumar@cg.yu koja se bavi turizmom Budvanske Rivijere.


    Reference: http://www.proz.com/translators/28699
Aleksander Vasiljevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 8

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
travel agency, exurcion, other services


Explanation:
za preostali tekst možete se obratiti na sladjanas@zdravlje.co.yu

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Agencija


Explanation:
travel agency
excursions, tour, pleasure-trip
other services

Marina Nikolic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vilena Petrovic
348 days