KudoZ home » English to Serbo-Croat » Tech/Engineering

traveller cheques

Serbo-Croat translation: putnicki cekovi


08:50 Mar 23, 2003
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: traveller cheques
da li se prevodi? Radi se o sistemu za izradu putnih isprava, dizajniranje istih, kao i novca, hartija od vrednosti i travellers cheques
Bogdan Petrovic
Serbia
Serbo-Croat translation:putnicki cekovi
Explanation:
prevodi se - ust. termin
mozete da pored prevoda ostavite traveller's cheques u zagradi

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-23 09:00:19 (GMT)
--------------------------------------------------

mada je nepotrebno, posto je termin ustanovljen
Selected response from:

Tanja Abramovic
Grading comment
da
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1putnicki cekoviTanja Abramovic
5putnièki èekovi
Gordana Podvezanec


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
putnicki cekovi


Explanation:
prevodi se - ust. termin
mozete da pored prevoda ostavite traveller's cheques u zagradi

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-23 09:00:19 (GMT)
--------------------------------------------------

mada je nepotrebno, posto je termin ustanovljen

Tanja Abramovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 163
Grading comment
da

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: ja bih ostavila u originalu
1 hr
  -> Hvala.

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
putnièki èekovi


Explanation:
koristi se domaæa varijanta punièki èekovi ali i travaller's cheques

Zagrebaèka banka dd Putnièki èekovi
Thomas Cook putnièki èekovi Vaš ... Za veæe kolièine novca daleko najsigurnije
rješenje su putnièki èekovi izdanja Thomas Cook. Oni ...
www.zaba.hr/info/pb/other/trav/hpb_trav.htm - 21k - Cached - Similar pages



Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 308