KudoZ home » English to Serbo-Croat » Zoology

tree viper

Serbo-Croat translation: jamicarka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tree viper (trimeresurus)
Serbo-Croat translation:jamicarka
Entered by: Zeljko Susljic

14:16 May 14, 2005
English to Serbo-Croat translations [PRO]
Zoology / reptili
English term or phrase: tree viper
vrsta zveèarke, latinski naziv trimeresurus erythrurus
Bogdan Petrovic
Serbia
trimeresurus - jamicarka
Explanation:
Sve zmije iz roda rimeresurus su jamicarke.
Na zalost ne znam ime za erythrurus.
Selected response from:

Zeljko Susljic
Belgium
Grading comment
bice mi dovoljno, ne moze vise da stanu u titl od toga anyway. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4arborealne vrste jamièarki Starog sveta
Miomira Brankovic
3trimeresurus - jamicarkaZeljko Susljic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trimeresurus - jamicarka


Explanation:
Sve zmije iz roda rimeresurus su jamicarke.
Na zalost ne znam ime za erythrurus.

Zeljko Susljic
Belgium
PRO pts in category: 4
Grading comment
bice mi dovoljno, ne moze vise da stanu u titl od toga anyway. Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Miomira Brankovic: Jamièarka je širi pojam od ovoga što se traži, svaki Trimeresurus jeste jamièarka, ali svaka jamièarka nije Trimeresurus.
48 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arborealne vrste jamièarki Starog sveta


Explanation:
Rod Trimeresurus odnosi se na jamièarke Starog sveta, koje su specijalizovane za život na drveæu (imaju repove za hvatanje), dok u istom rodu ima i zmija koje žive na tlu.
Jamièarki ima i u Novom svetu, one pripadaju rodu Bothrops.
Pošto u svakom rodu ima veoma mnogo razlièitih zmija, a mnoge od njih se nalaze samo u ogranièenom geografskom podruèju, mnoge nemaju imena prevedena na druge jezike, pa se koriste njihovi latinski nazivi.

Miomira Brankovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16