KudoZ home » English to Slovak » Computers (general)

If enabled, the reminder sounds at the determined time before the corresponding

Slovak translation: Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm pláno


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:If enabled, the reminder sounds at the determined time before the corresponding
Slovak translation:Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm pláno
Entered by: Stefan Simko

10:27 Nov 13, 2003
English to Slovak translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: If enabled, the reminder sounds at the determined time before the corresponding
If enabled, the reminder sounds at the determined time before the corresponding schedule alarm is issued.
svtl
Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm pláno
Explanation:
Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm plánovača
Selected response from:

Stefan Simko
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ak je pripomienka aktivovaná, zaznie v ur?ený ?as pred príslušnouGeorgeH
4Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm plánoStefan Simko


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm pláno


Explanation:
Ak je aktivovaný, pripomienkovač zaznie v určený čas predtým, ako sa spustí odpovedajúci alarm plánovača

Stefan Simko
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ak je pripomienka aktivovaná, zaznie v ur?ený ?as pred príslušnou


Explanation:
Trochu slovenskejšie, myslím

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-13 17:51:56 (GMT)
--------------------------------------------------

alebo skôr pred príslušným

GeorgeH
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak