KudoZ home » English to Slovak » Electronics / Elect Eng

abrasive pad

Slovak translation: drsná hubka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:abrasive pad
Slovak translation:drsná hubka
Entered by: Radovan Pletka

19:19 Feb 19, 2009
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: abrasive pad
Do not use any type of scouring powder, abrasive pad or solvent.

Zde zrejme mysli takovou tu brusnou houbicku na nadobi nebo na umyvadlo. Jak se to spravne rekne slovensky?
Radovan Pletka
drsná hubka
Explanation:
drsná hubka
Selected response from:

Vladimir Karoli
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2drsná hubkaVladimir Karoli
5 +1drôtenka
Igor Liba
5špongia s drsným povrchomMaria Chmelarova


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
drsná hubka


Explanation:
drsná hubka

Vladimir Karoli
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prokop Vantuch
52 mins
  -> dakujem :)

agree  twelverainbow
22 hrs
  -> dakujem :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
špongia s drsným povrchom


Explanation:
ak je to na umyvanie (riadu)

pad = je podnožka s drsnym povrchom (na umyvanie niecoho)

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
drôtenka


Explanation:
*

http://www.ascsro.sk/katalog/drotenka-cleanex-abrasive-pads-...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-19 21:54:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.alter-hk.cz/sortiment/houbicky--dratenky/arconel-...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2009-02-20 06:31:25 GMT)
--------------------------------------------------

nemusi ist nutne o hubku (samotna hubka ktoru spominate nema drsny povrch ale obsahuje samostatnu abrazivnu vrstvu); tento vyraz sa casto vyskytuje aj v navodoch na obsluhu monitorov, LCD TV alebo plazmovych TV - preto by sa dalo povedat ze ide o akukolvek "POMOCKU NA CISTENIE S ABRAZIVNYN POVRCHOM"

Igor Liba
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ladislav Filo: v kuchyni to bola odjakživa drôtenka
10 hrs
  -> ďakujem, a nezáleží pritom na tvare a mater. drôtenky