KudoZ home » English to Slovak » Insurance

The Department of Insurance Consecutiveness

Slovak translation: odbor (poistenia zamestnancov a) kontroly poistenia zamestnancov


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The Department of Insurance Consecutiveness
Slovak translation:odbor (poistenia zamestnancov a) kontroly poistenia zamestnancov
Entered by: Igor Liba

10:00 Feb 9, 2009
English to Slovak translations [PRO]
Insurance
English term or phrase: The Department of Insurance Consecutiveness
The Department of Insurance Consecutiveness
sabinka
odbor (poistenia zamestnancov a) kontroly poistenia zamestnancov
Explanation:
odbor, ktorému dokladujete svoj zamestnanecký pomer a odvody sociálneho poistenia

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-02-09 15:32:44 GMT)
--------------------------------------------------

odbor kontroluje dobu zamestnania počas ktorej bol poistenec zamestaný a počas ktorej bolo odvádzané poistenie
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1odbor (poistenia zamestnancov a) kontroly poistenia zamestnancov
Igor Liba
3Oddelenie registrácií a likvidácií poistných udalostí
Marek Groch


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
the department of insurance consecutiveness
Oddelenie registrácií a likvidácií poistných udalostí


Explanation:
alebo oddelenie poistovacich postupov


    Reference: http://www.euroekonom.sk/financie/poistovnictvo-a-poistenie/...
Marek Groch
Slovakia
Native speaker of: Slovak
Notes to answerer
Asker: nič iné to už znamenať nemôže?

Asker: V dokumente je poistenec vyzvaný, aby poslal The Deparment of Insurance Consecutiveness doklady a potvrdenia o tom kedy bol zamestnaný


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
the department of insurance consecutiveness
odbor (poistenia zamestnancov a) kontroly poistenia zamestnancov


Explanation:
odbor, ktorému dokladujete svoj zamestnanecký pomer a odvody sociálneho poistenia

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-02-09 15:32:44 GMT)
--------------------------------------------------

odbor kontroluje dobu zamestnania počas ktorej bol poistenec zamestaný a počas ktorej bolo odvádzané poistenie

Igor Liba
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  twelverainbow
21 days
  -> thanks