KudoZ home » English to Slovak » Law: Contract(s)

sufficiently given (notice)

Slovak translation: adekvátne / riadne doručené (oznámenie / upozornenie)


11:07 Feb 4, 2009
English to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
English term or phrase: sufficiently given (notice)
Nerozumiem celkom presne co sa mysli pod "sufficiently given" v tomto kontexte:
...such notice... shall be sufficiently given if sent by registered mail or courier to the other party of this agreement....
Uncle
Slovak translation:adekvátne / riadne doručené (oznámenie / upozornenie)
Explanation:
resp. adekvátnym spôsobom doručené ....
Selected response from:

Peter Hladky
Slovakia
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poskytnutá/poskytnuté dostatočným spôsobom (výpoveď/oznámenie)
Slavomir BELIS
4adekvátne / riadne doručené (oznámenie / upozornenie)
Peter Hladky
4se povazuje za doruceny/a (vypoved/oznameni)
Pavla Gruzova


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
se povazuje za doruceny/a (vypoved/oznameni)


Explanation:
chapala bych to jako "se povazuje za doruceny/a", predpokladam, ze se jedna o vypoved nebo nejake oznameni

Pavla Gruzova
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adekvátne / riadne doručené (oznámenie / upozornenie)


Explanation:
resp. adekvátnym spôsobom doručené ....

Peter Hladky
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thanks.

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poskytnutá/poskytnuté dostatočným spôsobom (výpoveď/oznámenie)


Explanation:
Bude poskytnutá dostatočným spôsobom, ak bude odoslaná...

alebo - správnym spôsobom a podobne


Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 17