KudoZ home » English to Slovak » Management

wrong history type

Slovak translation: nesprávny typ historických údajov


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wrong history type
Slovak translation:nesprávny typ historických údajov
Entered by: Igor Liba

23:26 Mar 18, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Management / Management system
English term or phrase: wrong history type
Ide o softverovy program.

Bez dalsieho kontextu.
Co sa tym mysli?
Radoslava Peterson
nesprávny typ histrorických údajov
Explanation:
v pipade softveru historxy predstavuje historicke udaje

--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2007-03-20 10:54:02 GMT)
--------------------------------------------------

nie histrorickych ale historických

sorry za preklep
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
Dakujem vsetkym za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nesprávny typ histrorických údajov
Igor Liba
3Nesprávny typ (druh) histórie (udalostí)
Ladislav Filo
2>Maria Chmelarova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
>


Explanation:
len sa domnievam...charakteristika, opis tovaru ...ktory nema dobru povest ( ako vyrobok) not good recommendation...
wrong - sa niekedy pouziva v spojeni ... upadnut do nemilosti
history > record
type > symbol-izujuci

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 14

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Nesprávny typ (druh) histórie (udalostí)


Explanation:
V softvérových programoch sa ukladá história - zoznam predchádzajúcich udalostí alebo úkonov. V tomto prípade asi ide o hlásenie, že užívateľ si zvolil nesprávny druh súboru alebo označenia onej histórie pre okno, v ktorom pracuje.

Ladislav Filo
Slovakia
Native speaker of: Slovak

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nesprávny typ histrorických údajov


Explanation:
v pipade softveru historxy predstavuje historicke udaje

--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2007-03-20 10:54:02 GMT)
--------------------------------------------------

nie histrorickych ale historických

sorry za preklep

Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dakujem vsetkym za pomoc.