KudoZ home » English to Slovak » Management

tollgates

Slovak translation: kontrolné body procesu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tollgates
Slovak translation:kontrolné body procesu
Entered by: Igor Liba

09:14 Mar 20, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Management / Management system
English term or phrase: tollgates
Ide opät o soft.program . Bez kontextu.
Radoslava Peterson
kontrolné body procesu
Explanation:
asi tazko tento vyraz nejako vhodne zadefinovat pre pouzitie s softveri. ak pozrieš na stranu 10 dokumnetu, ktory najdes na stranke http://www.sei.cmu.edu/sema/pdf/sdc/daggs.pdf zistis ze tollgates mozes nazvat ako chces. Na strane 9 najdes jednoduchu definiciu - process checkpoints
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
Dakujem za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontrolné body procesu
Igor Liba
3vstupny kontrolny (model ?) >Maria Chmelarova
3mytne
Dana Hollcroft
3tollgates (colnice)
Lucia [Lulu] Lay


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tollgates (colnice)


Explanation:
Ja som to našla v jednom dokumente takto (pozri www nižšie). A vysvetlenie, o čo vlastne ide, v článku na tej spodnej adrese. Keďže nemáme kontext, myslím, že aj bez prekladu by to mohlo fungovať.


    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:24ngB19TP8gJ:www.fbe.sk/p...
    Reference: http://www.turbocashuk.com/BellsToll.html
Lucia [Lulu] Lay
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontrolné body procesu


Explanation:
asi tazko tento vyraz nejako vhodne zadefinovat pre pouzitie s softveri. ak pozrieš na stranu 10 dokumnetu, ktory najdes na stranke http://www.sei.cmu.edu/sema/pdf/sdc/daggs.pdf zistis ze tollgates mozes nazvat ako chces. Na strane 9 najdes jednoduchu definiciu - process checkpoints


    Reference: http://www.sei.cmu.edu/sema/pdf/sdc/daggs.pdf
Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dakujem za pomoc.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mytne


Explanation:
not as a part of software program

Dana Hollcroft
United States
Native speaker of: Czech

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vstupny kontrolny (model ?) >


Explanation:
Radoslava, asi budete musiet pouzit pôvodny vyraz s tym ze ho vysvetlite.
Tollgates, toll-gates niektore slovniky pouzivaju ako colne rampy, mýtne brány, prejazd na platenej dialnici, zavora atd.;
Ak pouzijete slovo " colnica " prve co by ma napadlo je hranična kontrolna stanica...
Nakolko su to kontrolne programy, Igorov navrh sa mi zda vzhladom na pocitacovu techniku vhodnejsi, len by hadam bolo vhodne pridat dalsi adj. ako napr. vstupne kontrolne ....
nakolko skor ako vstupine, vjazdite na platenu dialnicu, musite sa preukazat platnym preukazom alebo zaplatit myto a az potom sa otvori rampa.
To iste plati aj o tomto programe, ktory zabranuje nepovolanym vstupit do modelu, upravit ho a vytvorit svoj vlastny, co sa na zaciatku pocitacovej techniky povazovalo za "kradez"...
Mate co robit. Vela stastia.


Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 14