KudoZ home » English to Slovak » Mechanics / Mech Engineering

Tooth pointing

Slovak translation: Zahrotenie zuba


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tooth pointing
Slovak translation:Zahrotenie zuba
Entered by: Maria Chmelarova

10:42 Aug 4, 2006
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Gear terminology
English term or phrase: Tooth pointing
Gear inspection manual lists types of gear parts like Rack, Sector Gear, Tooth Pointing... Must be a part of gear.
Stefan Melo
>>>
Explanation:
tooth pointing na internete poskytuje asi 209 tis. +++moznosti, od zubarciny az po automotive. Bez celej vety alebo obrazku je tazko nieco navrhnut.

Nie moj fach ale tu je webka, kde sa pise -"internal gear - a gear with teeth pointing inward toward the center ot the orifice"...
glossary >>>
www.autozone.com

tooth gap = medzera zubu, (nie medzera medzi zubami)
tooth pointing = alignment

tooth pointing = zahrotenie.....berte to ako navrh
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
Dakujem.
Ten navrh bol ale presna trefa. Za pomoci dokumentu od pana Pletku (taktiez vdaka), kde sa tento jav vyskytuje pri kuzelovych ozubeniach som si spomenul na vyraz, ktory sme ako studenti pouzivali pre ozubenia s prilis velkou zapornou korekciou. Po dlhych rokoch som oprasil skripta a... je to tam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1medzery medzi zubmi
Peter Hladky
2 -1>>>Maria Chmelarova


Discussion entries: 5





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tooth pointing
medzery medzi zubmi


Explanation:
zuby musia mať zadefinovaný tvar a musí medzi nimi byť patričná medzera v definovanej tolerancii

Peter Hladky
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radovan Pletka: nejsem si jist vyrazem, ale jste na spravne stope. Podivejte se na str 18 tohodle dokumentu http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/2000002...
7 hrs
  -> ďakujem.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
tooth pointing
>>>


Explanation:
tooth pointing na internete poskytuje asi 209 tis. +++moznosti, od zubarciny az po automotive. Bez celej vety alebo obrazku je tazko nieco navrhnut.

Nie moj fach ale tu je webka, kde sa pise -"internal gear - a gear with teeth pointing inward toward the center ot the orifice"...
glossary >>>
www.autozone.com

tooth gap = medzera zubu, (nie medzera medzi zubami)
tooth pointing = alignment

tooth pointing = zahrotenie.....berte to ako navrh


    Reference: http://www.autozone.com
Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dakujem.
Ten navrh bol ale presna trefa. Za pomoci dokumentu od pana Pletku (taktiez vdaka), kde sa tento jav vyskytuje pri kuzelovych ozubeniach som si spomenul na vyraz, ktory sme ako studenti pouzivali pre ozubenia s prilis velkou zapornou korekciou. Po dlhych rokoch som oprasil skripta a... je to tam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Radovan Pletka: "tooth pointing" ma pouze 585 hitu, pri hledani frazi musite mila kolegyne pouzivat uvozovky, aby jste vyloucila nesmysly, ktere vas tak casto spolu s nedostatkem technickeho citu vedou k odpovedim, ktere jsou dotycnym platne jak mrtvemu zimnik.
51 mins
  -> "mrtvemu zimnik"???? To je velmi trefne! Vysledok svedci o ????