KudoZ home » English to Slovak » Medical: Dentistry

oral endosteal implant indications

Slovak translation: tam, kde jsou indikovany oralni endosteální (nitrokostni) implantaty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oral endosteal implant indications
Slovak translation:tam, kde jsou indikovany oralni endosteální (nitrokostni) implantaty

11:19 Aug 3, 2006
English to Slovak translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / dental implant systems
English term or phrase: oral endosteal implant indications
XY dental implants can be used for all oral endosteal implant indications and aesthetic rehabilitation of edentulous and partially endentulous patients.
My suggestion is:
Zubné implantáty XY sú určené na ošetrenie všetkých prípadov orálnych endosteálnych implantačných indikácií a estetickej rehabilitácie u pacientov s čiastočnou alebo celkovou bezzubosťou.
Lenka Bahr-Rychnavska
United Kingdom
tam, kde jsou indikovany oralni endosteální (nitrokostni) implantaty
Explanation:
omlouvam se, ze je to cesky, ale pro tebe bude urcite jednodussi vyraz upravit na spravny zadany tvar :-)

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2006-08-03 12:12:04 GMT)
--------------------------------------------------

rádo se stalo...
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zubné štepy >>>Maria Chmelarova
4tam, kde jsou indikovany oralni endosteální (nitrokostni) implantaty
Martin Janda


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tam, kde jsou indikovany oralni endosteální (nitrokostni) implantaty


Explanation:
omlouvam se, ze je to cesky, ale pro tebe bude urcite jednodussi vyraz upravit na spravny zadany tvar :-)

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2006-08-03 12:12:04 GMT)
--------------------------------------------------

rádo se stalo...

Martin Janda
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Dakujem za bleskovu odpoved.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zubné štepy >>>


Explanation:
zubne stepy (implantaty) mozu byt pouzite vsade kde ja naznak (indication-s) ustnych vnutrokostnych implantatov... esteticku rehabilitaciu, ciastocnu alebo uplnu bezzubost... trochu si to upravte...


slovo "indication(s)" - v tomto pripade znamena naznak(y)

endosteal implant - a device placed into alveoral and or basal bone .... s obrazkom ....
www.enexus.com/dental-implant/glossary.html#27



    Reference: http://www.enexus.com
Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4