KudoZ home » English to Slovak » Medical: Pharmaceuticals

Helicid – One of the leading antiulcerants on the market

Slovak translation: antiulcerózum


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Helicid – One of the leading antiulcerants on the market
Slovak translation:antiulcerózum
Entered by: Igor Liba

00:53 Jan 20, 2008
English to Slovak translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: Helicid – One of the leading antiulcerants on the market
antiulcerants - ?


Dobry den, jedna sa tu o liek zabranujuci vytvaraniu vredov, prosim vas, neexistuje na to termin ci uz z latinciny, alebo slovensky?
Kristian Madar
Slovakia
antiulcerózum
Explanation:
pozri text z pribaloveho letaka k lieku Helicid v ref. odkaze

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-01-20 08:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zdravie.sk/sz/lieky/letak/462/8108.html
http://zentiva.sk/download/investors/051031_9M_Report_CZ.pdf
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
ďakujem za link, našiel som to, a ospravedlňujem sa za omeśkanie v spätnej reakcii
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5antiulcerózum
Igor Liba
5antiulcerózaMartin Prcuch
5AntiulcerózaDagmar Turčanová
4 +1antiulceróza - protivredové lieky
Jana Hlavata
4Antiulcerózne liečiváMadenio


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
helicid – one of the leading antiulcerants on the market
antiulceróza


Explanation:
http://www.zentiva.sk/default.aspx/sk/consumers/glossary/gro...


    Reference: http://www.zentiva.sk/default.aspx/sk/consumers/glossary/gro...
Martin Prcuch
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
helicid – one of the leading antiulcerants on the market
Antiulceróza


Explanation:
Dobry den, ak dobre rozumiem, potrebujete prelozit slovo "antiulcerants"?

Ide o lieciva v skupine A03 ATC - antiulceroza v mnoznom cisle, antiulcerotikum v jednotnom.


    Reference: http://www.edusan.sk/dom_lek/lieky_zobr.php?id=125
    Reference: http://www.sandoz.sk/lieky.php?id=125&category=2&subid=&l2_i...
Dagmar Turčanová
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
helicid – one of the leading antiulcerants on the market
Antiulcerózne liečivá


Explanation:
Je to na liecbu dvanstnika ako pises.



    Reference: http://www.nobel.sk/?what=drug&code=18535
Madenio
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
helicid – one of the leading antiulcerants on the market
antiulcerózum


Explanation:
pozri text z pribaloveho letaka k lieku Helicid v ref. odkaze

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-01-20 08:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.zdravie.sk/sz/lieky/letak/462/8108.html
http://zentiva.sk/download/investors/051031_9M_Report_CZ.pdf


    Reference: http://www.nobel.sk/PIL.aspx?what=pil&code=59897
    Reference: http://www.nobel.sk/?what=pil&code=59897
Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
ďakujem za link, našiel som to, a ospravedlňujem sa za omeśkanie v spätnej reakcii

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
helicid – one of the leading antiulcerants on the market
antiulceróza - protivredové lieky


Explanation:

"Liek Helicid patrí do skupiny liečiv nazývaných protivredové lieky (antiulceróza)."





    Reference: http://www.zentiva.sk/default.aspx/sk/productwide?Kod=59897&...
Jana Hlavata
Native speaker of: Slovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova
3 hrs