KudoZ home » English to Slovak » Medical: Pharmaceuticals

sevelamer carbonate

Slovak translation: sevelamer karbonát


16:49 Feb 8, 2009
English to Slovak translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: sevelamer carbonate
je to aktivna zlozka noveho lieku Renvela

dakujem!
Barbora Dorcikova
United Kingdom
Slovak translation:sevelamer karbonát
Explanation:
liek, ktorým sa nahradzuje pôvodný preparát sevelamel HCL (hydrochlorid); používa sa pri dialýze
Selected response from:

Jan Szelepcsenyi, PhD
Slovakia
Grading comment
dakujem pekne
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sevelamer karbonátStefan Pecen
4sevelamer karbonát
Jan Szelepcsenyi, PhD


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sevelamer karbonát


Explanation:
liek, ktorým sa nahradzuje pôvodný preparát sevelamel HCL (hydrochlorid); používa sa pri dialýze


    Reference: http://www.nefrolog.info/
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sevelamer
Jan Szelepcsenyi, PhD
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
dakujem pekne
Notes to answerer
Asker: dobry den, este by som sa Vas chcela opytat, ako sklonovat sevelamer karbonát? dakujem


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sevelamer karbonát


Explanation:
poly (alylamín-k-N,N'-dialyl- 1,3-diamíno-2-hydroxypropán) karbonát


    Reference: http://www.rxlist.com/renvela-drug.htm
Stefan Pecen
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak