KudoZ home » English to Slovak » Other

One Stop Shop

Slovak translation: servis z jedného miesta


14:49 Mar 30, 2003
English to Slovak translations [Non-PRO]
English term or phrase: One Stop Shop
a place for asylum seekers (refugees)
KATARINA ABSOLONOVA *****
Slovakia
Slovak translation:servis z jedného miesta
Explanation:
alebo:
informacie z jedného miesta

Informacie v slovenskom jazyku v internete žial neexistujú.
Selected response from:

Pro Lingua
Grading comment
ano, bude to asi informacne stredisko, da sa tam ist osobne alebo aj telefonovat zdarma
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1servis z jedného miesta
Pro Lingua
5 -1nákupné stredisko
ex-pat


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
nákupné stredisko


Explanation:
podobne ako moja predchadzajuca odpoved

ex-pat
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Pro Lingua: Not in this case.
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
servis z jedného miesta


Explanation:
alebo:
informacie z jedného miesta

Informacie v slovenskom jazyku v internete žial neexistujú.


    Reference: http://www.ohkbrno.cz/eic/cz/ostatni/0711_proj.html
Pro Lingua
Native speaker of: Slovak
PRO pts in pair: 126
Grading comment
ano, bude to asi informacne stredisko, da sa tam ist osobne alebo aj telefonovat zdarma

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  ex-pat: servis z jedneho miesta? A kde je slovo SHOP? Pneuservis je tiez servis z jedneho miesta a nekupim tam nic len vymenim pneumatiky.
3 hrs
  -> Do you really think a "nákupné stredisko" is a place for a place for asylum seekers (refugees).